Gå til innhold

Guitar Hero - Sangene

Alex ws

Anbefalte innlegg

Hvor mange prosent har du på sangen da?

8497897[/snapback]

Har fått til å gå over 300k med 97% tror jeg, nå for halvtimen siden fikk jeg 390k på den, da med 99%, SKAL klare over 400k i løpet av morgendagen, 1000 streak også. Jeg sliter bare med Solo I og J (helvetes drit) ellers er det rimelig feilfritt bortsett fra et par unødvendige feil til tider i starten og slutten av soloen.

Det går nok. 500k virker umulig, derimot.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Medium er det kun Free Bird som gjelder. Hvis du går over på Hard, har du litt mer å velge mellom. Selv har jeg ambisjoner om å klare det på Monkey Wrench, for den er ganske rett fram. Jessica, Killing in the name of og Freya er det også nok noter i, men de har noen køddne partier i seg... Det er flere andre også, men jeg tror ikke de er så lette.

Lenke til kommentar
Har kommet til siste stadiet på expert, og det er fanden meg ikke lett! Kommer aldri til å gjennomføre det på ekspert. :cry:

8503123[/snapback]

Jeg tenkte akkkurat det samme da jeg kom dit første gangen. Gikk tilbake og fikk 5 stjerner på alle sangene på hard, gikk så tilbake til ekspert igjen, da gikk det uten problemer :)

Ellers har jeg merket for min egen del at det er veldig lurt å varme opp med 5-6 sanger på hard eller medium før man går på ekspert når man begynner å spille etter en lang pause. Fingrene mine er rett og slett ikke raske nok uten å bli litt varme først. Er det noen andre som har det på samme måten?

Lenke til kommentar

Argh, jeg sliter med Free Bird på Medium, har 394k, og gjør alt som jeg skal gjøre det, har planlagt Star Power og alt, men jeg feiler så grovt på Solo I hver gang og det ødelegger rytmen.

Skal nok gå i løpet av dagen.

Edit:

Fikk nettopp 403k! :w00t:

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Hva er egentlig Star Power? Ser bare den samler seg opp når folk spiller. (har ikke spillet selv, men skal skaffe fortest mulig)

Sorry for OT!

8505594[/snapback]

Star Power er når gitaristen i spillet brifer med skillza sine. Når du aktiverer SP får du det dobbelte av de poengene du skulle hatt uten SP.

Det eier.

Lenke til kommentar
Hvordan aktiverer man Star Power da?

8505648[/snapback]

Ved å vippe gitaren i loddrett stilling eller trykke på Back (på 360) eller Select (på PS2).

For å få Star Power er det små seksjoner med stjerneformede noter som du må treffe, du må spille ALLE notene for å få SP, og på lange noter (noter med "hale") kan du wanke whammy-baren for å få ekstra SP.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Hehe, tusen takk Tjohei! Har jobbet med den litt hver dag i nesten ei uke nå, så det var deilig å endelig få det til :D

Kom meg først flere ganger forbi både solo B og C, men så trykket jeg feil på de enkle notene etterpå fordi jeg var litt forvirret med tanke på hvilken posisjon jeg hadde hånda mi i etter all den maniske trykkingen. Havnet på 77% like etterpå, men klarte også da å trykke feil siden jeg var litt småskjelven :p Gikk nå bra til slutt da heldigvis, så får vi bare se om 5* ekspert går like greit :hmm:

Hva jobber du med i guitarhero om dagen a? :)

Lenke til kommentar
Gikk nå bra til slutt da heldigvis, så får vi bare se om 5* ekspert går like greit  :hmm:

8506338[/snapback]

Hehe, den dagen du klarer det, da filmer du det og legger ut på YouTube. :yes: Selv kom jeg til 48% idag og var igrunn ganske stolt over det... :blush:

Hva jobber du med i guitarhero om dagen a? :)

8506338[/snapback]

Jeg har et mål om å få 1000 notes på Monkey Wrench på Hard (driter meg alltid ut på Free Bird, selv på Medium). Ellers blir det en stjerne her og en stjerne der på Hard, da, så jeg skal nok få karret meg til den achievementen etterhvert. Og så prøver jeg å holde meg foran Ancalagon på career lista... ;)

Lenke til kommentar
Argh, jeg sliter med Free Bird på Medium, har 394k, og gjør alt som jeg skal gjøre det, har planlagt Star Power og alt, men jeg feiler så grovt på Solo I hver gang og det ødelegger rytmen.

Skal nok gå i løpet av dagen.

Edit:

Fikk nettopp 403k!  :w00t:

8504285[/snapback]

Ja hva er det egnetlig med solo I. Den rød-gul-rød-gul osv er jo helt håpløs. Det er noe pussig med den. Finner aldri rytmen på den. Vet ikke hvor mange ganger jeg har fucka opp der. den som er tidligere som er grønn-rød er jo piece of cake, men den der er helt umulig.

Lenke til kommentar
Ja hva er det egnetlig med solo I. Den rød-gul-rød-gul osv er jo helt håpløs. Det er noe pussig med den. Finner aldri rytmen på den. Vet ikke hvor mange ganger jeg har fucka opp der. den som er tidligere som er grønn-rød er jo piece of cake, men den der er helt umulig.

8508394[/snapback]

Har klart den rett gjennom et par ganger men da har jeg selvfølgelig bomma ørten ganger i forkant. Tror det er prestasjonsangst som har skylda.

Jeg har også problemer med overgangen mellom I og J, og fra blå knapp til gul knapp på J, det er en annen rytme på gul enn på blå. Skal nok klare det en dag.

Lenke til kommentar
Hvor mye har dere spilt Guitar Hero for å bli så gode? Jeg sitter fast på Woman på Hard, føler meg ganske dårlig når jeg leser om dere som nesten har fullført alt på expert :(

8508367[/snapback]

Satt fast akkurat der jeg også, og trodde at jeg ikke ville komme lenger. Jobb mer med sangene på Medium. Se om du kan få fem stjerner på alle sammen. Og så kan du også begynne å snuse på de første sangene på Expert. De er ikke så mye vanskeligere enn på Hard. Så skal du se at du plutselig kommer deg gjennom Woman. Det var slik jeg gjorde. Bare husk å spare Star Power til du holder på å ryke ut. Da kan den redde deg fra å faile sangen. Stå på. Vi har trua på deg. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...