Gjest gutt 15 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hei Det svir når jeg tisser og det kommer slik hvit guffe ut av urinrøret. Jeg kan også nevne at jeg har hatt veldig løs mage og muligens noe feber. Det ser ut til at det begynner å forsvinne etter løs mage, en halv time på do og to doruller XD Det er ikke snakk om noe kjønnsykdom ettersom jeg aldri har hat sex(?) Er det nødvendig å besøke lege hvis det gir seg? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Jeg tror ikke dette er noe farlig, men ta en prat med lege for sikkerhets skyld. Bare så du vet at dingsen din ikke faller i bakken som en vissen blomst. Endret 27. april 2007 av Okstad Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Hei. Du beskriver klassiske symptomer for urinvei infeksjon. (UVI) Det du må gjøre er å drikke masse vann og urinere ofte. Hvis symptomene ikke går vekk, må antibiotika til: f.eks: Trimethroprim eller cephalosporin. (Legebesøk) Lykketil! Vaio Endret 27. april 2007 av Vaio Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Drikk masse appelsinjuice. Det skyller ut en del bakterier. Lenke til kommentar
araziel Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 All form for sitrus. Sitron/lime og appelsin funker bra, i tillegg til mye væske. Man kan også kjøpe tranebærtabletter (eller drikke tranebærjuice *blargh*) noe som også hjelper. Og som de sier over, blir det ikke borte, stikk til lege. Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Er det urinveisinfeksjon? Når jeg har hat urinveisinfeksjon (hadde det "kronisk" når jeg var lita + 2 ganger det siste halvåret) så er det sånn at det kjennes ut som du holder på å tisse deg ut døgnet rundt, hvert eneste sekund.. Dvs siste timen før jeg dro til legevakta gikk jeg på do 20 ganger på en time.. Jeg hadde også blod i urinet.. ganske ubehagelig da.. og da funker trimoteprim eller hva det heter...Også må man holde seg varm rundt hoftene og på føttene.. Mens man blir frisk og generelt hvis man ikke vil få det igjen.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 8527185[/snapback] Da jeg var plaget med urinveisinfeksjoner, fortalte legen min meg at jeg fikk det i forbindelse med sex. Jeg fikk beskjed om å gå på do å tisse etter jeg hadde hatt sex, og prøve å 'tørke opp' når gutten hadde kommet inni meg. Sovne med diverse kroppsvæsker inni seg var mindre lurt fant jeg ut. Har ikke vært plaget med det siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå