hallgeirl Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hei. Jeg sitter her med en bunke litt eldre, men gode etter min erfaring, DVD-R 4x-plater. DVD-brenneren min er en plextor PX-712A, mao. begynner også den å dra på årene. MEN, det jeg lurte på var om det er mulig for meg å overstyre den sperren som gjør at jeg er begrensa til 4x brenning på disse platene? Jeg vet det går på noen brennere (jeg fant blant annet dette: http://ala42.cdfreaks.com/MCSE/ verktøyet, som ikke passer til min brenner), men har ennå ikke funnet noen løsning på min gamle traver. Er det noen som har noen tips her? Jeg har oppgradert til nyeste firmware, og selvfølgelig ville heller ikke den la meg brenne på 8x Finnes det et tilsvarende verktøy som det jeg linket til, som fungerer med den gamle plextoren min? Takk for svar. Lenke til kommentar
Psh Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Firmware 1.08 lar deg brenne flere plater på høyere hastighet enn 1.09 . Prøv den... Hvilke plater er det vi snakker om? MID? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Ah. Det skal jeg prøve, takk. Platene jeg har er Verbatim. Så langt har jeg hatt null feil med dem, så er rimelig fornøyd med dem Endret 28. april 2007 av ZiggWarth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå