Drillo Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) I denne tråden skal jeg kåre Champions League-vinneren. Jeg driter i hvor gode lagene er på banen, og ser i stedet på draktene. Gruppe A Barcelona, Chelsea, Werder Bremen, Levski Sofia Videre: BARCELONA og CHELSEA Gruppe B Inter Milan, Bayern München, Sporting Lisboa, Spartak Moskva Videre: INTER og BAYERN Gruppe C Liverpool, PSV Eindhoven, Bordeaux, Galatasaray LIVERPOOL og BORDEAUX Gruppe D Valencia, Roma, Olympiakos, Shakhtar Donetsk VALENCIA og ROMA Gruppe E Real Madrid, Lyon, Steaua Bukuresti, Dynamo Kiev REAL MADRID, LYON Gruppe F Man Utd, Celtic, Benfica, København MAN UTD, KØBENHAVN Gruppe G Arsenal, Porto, CSKA Moskva, Hamburg ARSENAL, HAMBURG Gruppe H AC Milan, Lille AEK Athen, Anderlecht AC MILAN, LILLE Åttedelsfinaler: BARCELONA-Bayern Inter-CHELSEA Liverpool-ROMA VALENCIA-Bordeaux Real Madrid-KØBENHAVN MAN UTD-Lyon ARSENALLille AC MILAN-Hamburg Kvartfinaler: BARCELONA-Chelsea ROMA-Valencia KØBENHAVN-Man Utd Arsenal-AC MILAN Semifinaler: Barcelona-ROMA KØBENHAVN-AC Milan Finale: København-ROMA Vi gratulerer AS ROMA med Champions Leagues flotteste drakt!! Endret 27. april 2007 av Drillo Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Mulig at jeg har litt tungt for ting i dag, men hva i det huleste skal dette bety? Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Mulig at jeg har litt tungt for ting i dag, men hva i det huleste skal dette bety? 8487227[/snapback] Jeg kårer fineste drakt i CL. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Da mangler du vinneren ... ManU for svingende. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Da mangler du vinneren ... ManU for svingende. 8487261[/snapback] Hva mener du med at jeg mangler dem? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Dette innlegget har blitt redigert av Drillo: i dag, 21:24 Luringen. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hva er vitsen om det er du som velger alt? Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Hva er vitsen om det er du som velger alt? 8487291[/snapback] Dere kan se hva jeg synes. Deretter kan dere lage deres egen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Hva er vitsen om det er du som velger alt? 8487291[/snapback] Dere kan se hva jeg synes. Deretter kan dere lage deres egen. 8487307[/snapback] Du kunne vel strengt talt bare fortalt hvilket lag i CL du syns har finest drakt istedet for å sette opp en tunering du allerde vet utfallet av. Endret 27. april 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Troilonge Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Du må jo ha med kvalifiseringsrundene. KR Reykjavik og Sheriff Tiraspol m.f. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Hva er vitsen om det er du som velger alt? 8487291[/snapback] Dere kan se hva jeg synes. Deretter kan dere lage deres egen. 8487307[/snapback] Du kunne vel strengt talt bare fortalt hvilket lag i CL du syns har finest drakt istedet for å sette opp en tunering du allerde vet utfallet av. 8488565[/snapback] Dere visste ikke utfallet Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 I denne tråden skal jeg kåre Champions League-vinneren. Jeg driter i hvor gode lagene er på banen, og ser i stedet på draktene. Vel da er det gjort, la oss nå håpe en kjekk moderator med mørtel og leca-steiner kan mure igjen denne tråden. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 I denne tråden skal jeg kåre Champions League-vinneren. Jeg driter i hvor gode lagene er på banen, og ser i stedet på draktene. Vel da er det gjort, la oss nå håpe en kjekk moderator med mørtel og leca-steiner kan mure igjen denne tråden. 8488886[/snapback] Hvorfor håper du det? Den synker jo uansett nå. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Må bare spør, hva liker du best: Fotball eller fotballdrakter? Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Må bare spør, hva liker du best: Fotball eller fotballdrakter? 8492067[/snapback] Alt er relativt. Hva liker du best? Øl eller damer? Det kommer an på hvor bra ølet/damene er, ikke sant? Men: En god fotballkamp er bedre enn en bra drakt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) United-supporter som har United-brillene på seg: United har de fineste draktene i CL. Endret 28. april 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 hva er vitsen med denne tråden. du kårer en vinner som du t.o.m har kåret allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå