turbo_princezz Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 hei. var ute å kjørte i stad. da la jeg merke til at den plystra på en måte. jo mer gass jeg gir desto høyere plystring. vi har bytta til K&N filter på den for en liten stund siden. typen brukte et rør i mellom den og slangen for å få et slags feste for at klemma skal holde seg på plass.. har ikke lagt merke til den. selv om jeg nå hører den med musikk.. hva kan dette være? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det er vel bare å få en til å gi gass mens du prøver å lokalisere sånn ca hvor den kommer fra. Lyden kan komme i fra alt mulig, som lekasje i insug, eksos, toppakning. Så det beste er å prøve å finne ut sånn ca hvor lyden stammer i fra. Lenke til kommentar
turbo_princezz Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 (endret) okay!! måtte kjøre typen på fest i stad. er vel muligens lettest å høre det når en står uten for og hører og en gir gass. håper ikke det er no alvorlig får sjekke det når han kommer hjem hvis han da ikke er litt vell full.. var jo han som satt på filteret, så han vet jo hva han gjorde.. Endret 27. april 2007 av turbo_princezz Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Kan jo være turboen på bilen du hører mere etter filterbytte, hvis det er turbo bil da Lenke til kommentar
turbo_princezz Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 :!: dårlig med turbo i den. så kan forsikre deg om at det er det ikke. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Hvilken bil snakker vi om? Endret 27. april 2007 av sesteen Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 HVILKEN bil snakker vi om? Litt missvisende at du heter turbo_princezz da Lenke til kommentar
Boogeyman Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det er KN-filteret som lager den lyden. Det blir en plystrelyd når lufta passerer filteret. Jeg har selv denne lyden, men jeg har turbo og da blir den enda mer forsterket. Kan ikke tenke meg det er noe galt med bilen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå