FaderKubik Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) hei. hondaen min (mt5) er blitt helt tulette! før var jeg plaga med at jeg ikke fikk start på den, men nå som jeg har ordna det, får den for my bensin tror jeg. før mopedn stoppa den gangen gikk han helt fint! ? gode svar søkes! ? Endret 30. april 2007 av FaderKubik Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Litt mer info da, men sjekk: Bensintanken (Får den bensin?), Tennpluggen (Gnist?) . Forklar litt hvordan den stoppet da , så det er litt lettere, kan jo være 1000 forskjellige grunner til at den stoppa ! Lenke til kommentar
FaderKubik Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Litt mer info da, men sjekk: Bensintanken (Får den bensin?), Tennpluggen (Gnist?) . Forklar litt hvordan den stoppet da , så det er litt lettere, kan jo være 1000 forskjellige grunner til at den stoppa ! 8487400[/snapback] Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Enig med -Petter- Skjekk tanken og at du ikke har fått noe dritt i luftfilteret elns. om det ikke er det som er galt kan du gå dypere og se i bensinfilteret osv. Btw, har du noen form for trim på den? Lenke til kommentar
FaderKubik Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 forgasser og innsug tor jeg:S? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Mulig det ligger noe rusk i forgasseren. Den er veldig følsom. Jeg og en kompis vaska mopeden hans, da kom det litt vann i forgasseren og den hadde problemer med å starte. Ble alvorlig mye blårøyk i starten, så etter en 15-20 min fikk han start på den, da hadde det tydeligvis tørket. Lenke til kommentar
FaderKubik Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 hei! jeg satt i ny tenplugg og da starta den faktisk! men nå vil den ikke gå ordnetlig! den ryker fælt og den får ikke opp turtalle opp virker det som. hvis jeg slipper gassen stopper den:S hva the f... sier jeg bare! Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 hei! jeg satt i ny tenplugg og da starta den faktisk! men nå vil den ikke gå ordnetlig! den ryker fælt og den får ikke opp turtalle opp virker det som. hvis jeg slipper gassen stopper den:S hva the f... sier jeg bare! 8505953[/snapback] Ødelagt toppakning eller noe lignende? Lenke til kommentar
FaderKubik Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 jah, det kan det vere! kanskje den får inn falsklufte eller noe liknende... :S Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 falsk luft eller prøv å still inn gasseren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå