notalive Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 http://forums.hexus.net/showthread.php?t=20748 Fant den guiden når jeg googlet litt og prøvde å gjøre som han sa. Det fungerte ikke. Når jeg bruker cd-en jeg lagde står det "NTLDR mangler" "Trykk ctrl+alt+delete for å starte på nytt" Når jeg bruker windows xp-plata går det så langt at jeg trykker f6, velger s-ata drivere og installerer windows. Når jeg får formatert disken får jeg beskjed om at Si3112r.sys ikke kan lastes, eller noe slikt. Kan noen hjelpe? Bør helst fått ordnet pc-en før 2. Mai. På forhånd takk. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Er du sikker på at du må laste inn de sata driverne før installasjon? Ikke alle som sata kontrollere du trenger det på, med mindre du skal kjøre raid.... Lenke til kommentar
notalive Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Jeg aner ikke. Første gangen jeg installerte xp på den maskinen brukte jeg en kompis' diskett med s-ata-drivere(Min fungerte ikke). Nå fungerer ingen av diskettene. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Er jo bare prøve å installere uten å adde sata driverne først....... Lenke til kommentar
notalive Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Det nytter ikke, får beskjed om at det ikke er none harddisk der. Lenke til kommentar
Emptyy Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Solution: Installer Linux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå