Gå til innhold

Hvorfor telles ikke innleggene i Off Topic?

Anbefalte innlegg

I profilen min står det at jeg har skrevet 320 innlegg i OT-baren, og at dette utgjør 46% av kvoten min. Dette skulle medføre at jeg har skrevet 696 innlegg totalt. Men nei, jeg har kun skrevet 271!

Dette tyder på at innlegg i OT-baren ikke teller som innlegg. Hvorfor ikke? Er ikke det folk skriver her verdt benevnelsen "innlegg"?

Gjelder denne regelen også for andre fora?

*Emnetittel oppdatert av moderator*

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I profilen min står det at jeg har skrevet 320 innlegg i OT-baren, og at dette utgjør 46% av kvoten min. Dette skulle medføre at jeg har skrevet 696 innlegg totalt. Men nei, jeg har kun skrevet 271!

Dette tyder på at innlegg i OT-baren ikke teller som innlegg. Hvorfor ikke? Er ikke det folk skriver her verdt benevnelsen "innlegg"?

8486560[/snapback]

Fordi i Offtopicdelen kan man bare spamme ned for eksempel SO uten å få konsekvenser.

Lenke til kommentar

8486560[/snapback]

Fordi i Offtopicdelen kan man bare spamme ned for eksempel SO uten å få konsekvenser.

8486570[/snapback]

Jeg har blitt utestengt pga spamming der. Synes modene er meget aktive der.

JA til at innlegg på OT teller!

Lenke til kommentar

Du kan ikkje spamme utan at det får konsekvenser, men i f.eks. SO kjem det ørtenogfemti sider i løpet av ein dag, dei er "verdilause", det er bestemt at dei ikkje skal tas med.

Dette er blitt spurt om før, trur ikkje du vil få noko betre svar denne gangen heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...