Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Fikk 5 og ikke 6

Anbefalte innlegg

Fikk tilbake samfunnsfagprøven i dag. Lærern hadde laget et lurespørsmål på siste spørsmålet: Hvilke språk prater franske sjømenn? (dette var noe han tok med bare på morsomt siden temat ikke hadde noe med dette å gjøre)

Tenkte jeg skulle tulle litt tilbake så jeg svarte: "De prater spansk vel (lurespørsmål :p)"

Alt var riktig på prøven utenom lurespørsmålet selvfølgelig. Fikk da en 5'er :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er litt lei av nerder som klager på 5-er og ikke 6. Men i dette tillfellet var det jo noe litt annet. Det var spørsmålet som var det morsomet, og måten du ble lurt

Lenke til kommentar

Gå å snakk med læreren, kan være du har svart for tynt på enkelte spørsmål eller noe slikt.

Edit: @trevakt: Det er vel "nerders" valg hvis de vil bruke en del tid på å få alt riktig? Og hvis de gjør det, hvorfor fortjener de ikke uttelling?

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar

Dette gjorde læreren min også på ungdomsskolen, bare at det gjaldt hver prøve. Han hadde alltid med et fotballspørsmål fra siste serierundt i Premier League, så vi måtte følge med. Alle syntes det var gøy da, og en fordel at vi ikke BARE trengte å lese om uinteressante ting for eksempel til prøve i religion.

Lenke til kommentar
Lurespørsmål? Kva var det som var så lurt med det, og kvifor svarte du spansk?

8486564[/snapback]

Det var et lurespørsmål fordi det var veldig Off-Topic i forhold til resten av spørsmålene. Han har hatt et annet lurespørsmål på en annen prøve også. kanskje ikke et spørsmål, men en oppgave. "Tegn favorittdyret ditt". Jeg tegna en Voidwalker (et vesen i WoW for dere som ikke vet det). Jeg svarte spansk på spørsmålet fordi jeg ikke gadd å svare seriøst på et useriøst spørsmål.

Edit: tre leif

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
Er litt lei av nerder som klager på 5-er og ikke 6. Men i dette tillfellet var det jo noe litt annet. Det var spørsmålet som var det morsomet, og måten du ble lurt

8486552[/snapback]

OT: Du vet at man trenger poeng for å studere visse ting? Da er det jo litt greit å få så mange poeng du fortjener/greier å få, er det ikke? En femmer istedet for en sekser kan jo skille mellom å komme inn eller ikke. Er det mer nerdete å klage om fem istedet for seks enn fire istedet for fem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...