FaintedGhost Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Noen som vet hvor jeg kan få lasta ned hele counter strike? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hvis du har Half-Life fra før, kan du laste det ned her: http://www.counter-strike.net tror jeg.... Edit: Weehu! Jeg klarte å legge til link!! Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 23. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2002 har ikke CS fra før så trenger hele dritten Lenke til kommentar
Einherjer Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Alle kjenner vel noen som har Half-Life? Problemet kommer ikke før du må skrive inn CD-key. Men kom igjen, spillet koster jo ikke en dritt. 200 for Half Life Generations eller no? LITT må man jo ofre for å kunne spille Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 enig. dette spillet er så bra at det fortjener de kr.. seriøst.. hvor mange andre spill kan du få for 200 kr og i tillegg få dusinvis av kule mod'er? jeg kan nevne i fleng... CS DOD WormsHL deathmatch classic firearms opposing force action half life +++++++ Lenke til kommentar
FaintedGhost Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 problemet er ikke penger! , men hvis du kan fortelle meg hvor jeg kan få tak i spillet kl 2100 på en mandag den 23 desember så fortell! hadde vært greit å vite om en sånn butikkk.. uansett har jeg fått lasta ned hele spillet nå. takk for ingenting! God Jul Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Ikke bruk CAPS LOCK når du lager Tittel på posten. Det du spurte etter strider mot forumets retningslinjer. Vær høflig og grei! Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hjelper deg fint lite om du har fått lastet det ned hvis du ikke har en key da. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Dropp CS last ned DOD isteden. Anyway. Vær så snill, ikkje pirat HL. Kor mange spillfabrikanter kjenner du til som fremdeles pacher 6 år gamle spill? Og som aktivt støtter forlk som vil lage egne Mod? VALVe er den einaste som eg kan komme på. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 så på en side full av mods.. fy flate så mange.. og de rocker! er jo fortsatt dusinvis av mod'er som er under produksjon.. DET er kult det.. fikk en ny yndling her.. scientist hunt... trengte ikke være multiplayer engang.. syns det var gøy å bare springe rundt med motorsag og miner og alt det andre jeg.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 enig. dette spillet er så bra at det fortjener de kr.. seriøst.. hvor mange andre spill kan du få for 200 kr og i tillegg få dusinvis av kule mod'er? jeg kan nevne i fleng... CS DOD WormsHL deathmatch classic firearms opposing force action half life +++++++ Hvor kan man laste ned WormsHL? Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 CS Rocker like vilt fortsatt!!!! Spillere mere CS enn noen andre spill! Har kjøpt 2 spill i mitt liv og HL er 99,9% vert det!! Vet noen om Team Fortress 2 er skrinlagt eller kommer det? :o Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 enig. dette spillet er så bra at det fortjener de kr.. seriøst.. hvor mange andre spill kan du få for 200 kr og i tillegg få dusinvis av kule mod'er? jeg kan nevne i fleng... CS DOD WormsHL deathmatch classic firearms opposing force action half life +++++++ Hvor kan man laste ned WormsHL? her finner jeg alle mine halflife mods.. http://www.halflifeworld.co.uk/mods/ bare scroll og finn.. p.s. vhsi noen vil være med og spille scientist hunt, så msg meg.. eller finn meg på msn, irc, icq.. #hw.no@undernet Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 du har jo oxo espacemod, bare gå til www.planethalflife.com og finn mod's på venstre side... det er en særs bra mod-database... mine favoritter er CS, DoD og Firearms... Hvorfor er det INGEN nordmenn som spiller Firearms, det er jo genialt! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 JEg spiller jo Firearms .. Hver dag 8) vanligvis på THE ARMORY serveren går under navnet Soldier 448[EF] Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Natural Selection.. blanding mellom Star Craft og Alien vs. Predator http://www.natural-selection.org/ns_home.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå