Jooakim Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) En kompis av meg har fått et problem med sin k800i som han fikk til jul 06. Siden den tid har den ikke blitt utsatt for noen form for fysisk skade. det er en k800i hatt den siden jul, er ikke blitt utsatt noen form for skade. Problemet er at den har sluttet å registrere samtaler og han får ikke opp besvarte, oppringte eller ubesvarte anrop. Problemet oppstod for et par dager siden. Mobilen har 42MB ledig, og programvare-versjonen er: CXC1250210 R1ED001 060831. Endret 27. april 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Dette skjedde med min samboer sin telefon også, men ordnet seg etter en restart.. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Dette skjedde med min samboer sin telefon også, men ordnet seg etter en restart.. 8494142[/snapback] Litt forhastet.. nå er problemet tilbake. Noen som har en løsning på dette? Edit: Hun har NetCom som operatør. Endret 3. mai 2007 av klilleng Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Det hjalp ikke å restarte mobilen for kompisen min. Han har også oppdatert programvaren. Endret 3. mai 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jooakim: Mener du at han har oppdattert firmware? I tilfelle tror jeg nesten at man rett og slett må levere den inn på service. Ellers ville jeg anbefalt en "factory reset". Kanskje det hjelper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå