KjellV Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Trenger driver til Microsoft Sidewinder Force Feedback ett eller annet. Kjører Win XP for øyeblikket. Hvis jeg ikke tar helt feil er det en slik joystick (er ikke min). Er litt eldre med gameport utgang. Har cd men da jeg prøvde å installere kom det opp melding med en gang om at den "ikke støttet operativsystemet mitt". Plz help, hastverk Lenke til kommentar
Danny Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 dette er flaut for ms,det finnes ikke xp drivere til sidewinder,har lest at det ikke finnes for rattet men ikke for joysticken tror det gjelder hele sidewinder serien. Neste gang kjøp logitech mye bedre. Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 dette er flaut for ms,det finnes ikke xp drivere til sidewinder,har lest at det ikke finnes for rattet men ikke for joysticken tror det gjelder hele sidewinder serien.Neste gang kjøp logitech mye bedre. Dette stemmer ikke, det finnes drivere sånn at du kan bruke joysticken, men ikke slik at du får utnyttet alle funksjonene, det som skjer er at shift-knappen mister sin funksjon. For å få resten til å virke, går du til Kontrollpanel/Control Panel -> Spillkontrollere/Game Controllers -> Legg til.../Add... -> Microsoft SideWinder (automatisk gjenkjenning). Dermed kan du bruke den som en vanlig Force Feedback-joystick, med 9 knapper pluss POV, rudder og throttle. En ting jeg har lagt merke til, er at det er det "test"-felt for 10 knapper i Egenskaper for joysticken når du har installert den. Noen som vet hvilken knapp som er knapp nummer 9 (Shift-knappen blir gjenkjent som knapp nr. 10)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå