Gullars Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hei! Eg er på jakt etter gratis (evt rimeleg) programvare for føring av rekneskap for ein organisasjon. Kva er å anbefala? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Nå spørs det hvor avansert det skal være da. Excel er jo alltid en god venn om det ikke skal bli for vanskelig. Krever dog at du har office fra før. Gratis er det vel lite av i økonomi verden. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Må vera semiavansert, viss det er eit ord. Per i dag nyttar me eit heimesnekra system laga i Access, men det blir for simpelt. Det må vera muleg å laga eigne konti for kvart medlem, slik at me heile vegen kan sjå kor mykje gjeld bandet har til medlemmet og/eller medlemmet har til bandet. Eg reknar med at dei fleste rekneskapsprogram har ein slik kontofunksjon. Er det nokon program som kan anbefalast over andre? Det kan godt kosta litt, men då må det vera rimeleg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå