DNA Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Problemet er at jeg har trent i 2 år før, da trente jeg rygg og mage ekstra kraftig..Det hjalp ikke.. 8489119[/snapback] Hva har du trent i 2 år? Med kroppsvekt? Vil anbefale litt vekter, er ganske sikker på at det kan "rette" deg ut, jeg gikk vel nesten sånn som deg før, vel ikke like ekstremt men. .. Da jeg startet å trene med vekter fikk jeg en bedre holdning, å gå med brystkasse forover og ryggen strak ble ganske enkelt pga jeg hadde ett bra kosthold så jeg var aldri sliten og jeg trente mye skulder og rygg noe som rettet ut dette. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Problemet er at jeg har trent i 2 år før, da trente jeg rygg og mage ekstra kraftig..Det hjalp ikke.. 8489119[/snapback] Hva har du trent i 2 år? Med kroppsvekt? Vil anbefale litt vekter, er ganske sikker på at det kan "rette" deg ut, jeg gikk vel nesten sånn som deg før, vel ikke like ekstremt men. .. Da jeg startet å trene med vekter fikk jeg en bedre holdning, å gå med brystkasse forover og ryggen strak ble ganske enkelt pga jeg hadde ett bra kosthold så jeg var aldri sliten og jeg trente mye skulder og rygg noe som rettet ut dette. 8489647[/snapback] hvordan skal jeg trene rygg med kroppsvekt ?? når jeg trener med kroppsvekt blir det som oftest bare mage , armer å bryst. har litt dårli samvittighet for ryggen Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 flust med øvelser vel, men trenger vel en del reps på mange av dem. En er å ligge på magen og heve armer og ben mens de er strake og så holde igjen litt, og så gjenta det en del ganger. Ser du i treningsdelen av forumet er det mange tips der, evt begynn på sats f.eks. Foreldrene dine sponser det ganske sikkert, sport er en ting som man alltid burde bli sponset i. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Hva hvis man har litt motsatt holdning? Altså, slik at hele ryggen er bøyd framover. Hver gang jeg går så er jeg liksom litt mer framover bøyd i forhold til "normalen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå