Ksungam Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Dette er sjangere jeg til vanlig holder meg unna, men det er jo konge sommermusikk. Så kom med tips! Her er noen: Fun Factory - Close To You Solid Base - Colours Of Your Dream DJ E-Maxx - Make U Move Basic Element - This must be a dream C-Base - Lift Me Up (Rio & Juliano Remix) Lenke til kommentar
CSM Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 "Sommermusikk" er generelt dårlige greier. Hvorfor er vi dømt til å høre dårlig musikk selv om det er sommer? Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Mener Dragostea din tei var på sommermoten et par år tilbake, men den duger neppe fortsatt? Når det er sagt støtter jeg Saknet. Sommermusikk er som regel dårlige greier, og hvorfor kan man ikke nyte musikk man liker, bare fordi det er sommer? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 H-e-l-l-o og Saknet: Er ikke en tråd for å diskutere om dette er drittmusikk eller ikke, er en tråd for oss som liker slik type musikk om sommern Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 For det første finnes Sommermusikktråden, for det andre finnes trancetråden. Benytt dere av disse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg