Gå til innhold

Official PlayStation Magazine GTA IV Scans

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så utrolig SEXY!!

og under et halvt år igjen til lansering...

Og det som er ennå bedre er at Rockstar alltid holder release-fristene sine... *siiiikle*... Vurderer nestn å slutte i skole og jobb bare for å sitte hjemme i 4-5år å spille :D

Lenke til kommentar
så utrolig SEXY!!

og under et halvt år igjen til lansering...

Og det som er ennå bedre er at Rockstar alltid holder release-fristene sine... *siiiikle*... Vurderer nestn å slutte i skole og jobb bare for å sitte hjemme i 4-5år å spille :D

8494324[/snapback]

Noe jeg ikke har fått med meg? Syns det har vært flere GTA-spill som har blitt utsatt jeg, men..

Anyways, gleder meg vanvittig. Jeg er sikker på at R* får til noe usedvanlig bra :)

Lenke til kommentar

Husker at SA ble utsatt fleire gonger =( Uansett, er ikke sikker på va jeg skal tro..Kommer til å savne fly, jetpack, character customization og alle de tildigere karakterene, pluss så er spillet satt i den desidert dårligste GTA byen, Liberty City! Der alt er grått :/ Er ganske negativ nå, men SA var det beste spillet noensinne, bare de ikke ødelegger IV!

Så er det Radioene da, det var radion som var med på å gjøre SA til SA og VC til VC, radion i 3'ern var ganske dårlig siden den ble satt til nåtid(noen som IV også blir), grunnen til at den er dårlig, er pga. ingen vet hvordan man skal definere sent 90-tall-tildig 2000.

Vår "tidsalder" har ennå ikke fått en ordentlig definisjon, bortsett fra ræva musikk, så jeg synes det er forferdelig dårlig at de fjerna alt som gjorde SA og VC bra, MEN jeg gleder meg, skal fortsatt kjøpe på realese, det er fortsatt GTA....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...