Gå til innhold

Skjermkort til gaming, video/bilde redigering

Nutjob

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til WoW og 1.6 trenger man ikke skjermkort til mer enn 200 eller no :p Vanlig video redigering skjer jo i 2D, så da brukes ikke skjermkortet engang...?

Hvis ikke du trenger det til nyere og mer krevende spill, hadde jeg spart pengene, og gått for noe billig ;)

Lenke til kommentar
Til WoW og 1.6 trenger man ikke skjermkort til mer enn 200 eller no :p Vanlig video redigering skjer jo i 2D, så da brukes ikke skjermkortet engang...?

Hvis ikke du trenger det til nyere og mer krevende spill, hadde jeg spart pengene, og gått for noe billig ;)

8485951[/snapback]

jeg har ett radeon x1650PRO da:P men skal jo kanskje begynne med wow, pluss at jeg vil ha ett grovt oppsett :p

Lenke til kommentar
Ett grovt oppsett?

x1650 PRO er MER enn nok til wow.

EDIT: Står i profilen din at du har 1GB RAM, kjøp deg heller 1GB til, da merker du det nok mere tipper jeg :)

8485984[/snapback]

det oppsettet jeg har i profilen min er dårlig da..jeg la ut link i dette emnet om ett oppsett jeg skal bruke i samarbeid med evt. nytt skjermkort :)

Lenke til kommentar

Virker som om du har bestemt deg om at du skal ha nytt skjermkort ;)

Hva med 8600 GTS` Da får du DX10 samtidig i alle fall.

Ellers hadde jeg tatt en titt på X1950PRO hvis du er ute etter god ytelse for penga ^^ Ligger helt nede i 1100 nå.. Jeg ga rundt 2500 for mitt x1900XT (sammenlignbart med x1950PRO), for 8 mnd siden eller noe..

Lenke til kommentar
Virker som om du har bestemt deg om at du skal ha nytt skjermkort ;)

Hva med 8600 GTS` Da får du DX10 samtidig i alle fall.

Ellers hadde jeg tatt en titt på X1950PRO hvis du er ute etter god ytelse for penga ^^ Ligger helt nede i 1100 nå.. Jeg ga rundt 2500 for mitt x1900XT (sammenlignbart med x1950PRO), for 8 mnd siden eller noe..

8486018[/snapback]

en kompis har det, det virker HELT OK :)

EDIT: det x1950PRO kortet :p

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
Som Mixy nemnte, er x1950PRO et kjempe bra kort for pengane. Og er absolutt verdt prisen på 1400,-! Men samtidig så er det ikkje STORE forskjeller i fra det kortet du har no, så kanskje du skal holde deg til det, og heller vente til utpå høsten og kjøpe eit mykje bedre dx10 kort! :)

8487580[/snapback]

ok, takk for dine kommentara i ein desperat mulighet for å vera meir aktiv enn meg, hehe :p

men eg e enig der, enten så kjpe eg det dere 8600GTS kortet om ei stund eller so venta eg :) vurdera å kjøpa eit lydkort eller tv-kort istedenfor no viss eg får meir peng

Lenke til kommentar

TV-kort som kjøpes nå, må byttes ut i mai neste år. Da stoppes vel det analoge bakkenettet, og Norge har faktisk gått over til digitale sendinger ;)

Med mindre du kjøper digitalt TV kort nå da, men da får du ikke brukt det før til høsten :p

Lenke til kommentar
TV-kort som kjøpes nå, må byttes ut i mai neste år. Da stoppes vel det analoge bakkenettet, og Norge har faktisk gått over til digitale sendinger ;)

Med mindre du kjøper digitalt TV kort nå da, men da får du ikke brukt det før til høsten :p

8488113[/snapback]

da venter eg iallefall med det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...