Abruzzi Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hei. Noen som har noen tips til foto album med passord beskyttelse og mulighet for en eller flere brukere å logge inn og lage mapper osv? Eller et eget filsystem. Har webhotell og masse drit der som jeg og en venn deler men litt dritt at folk kan komme å se private bilder fra nachspielet i går ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 er ikke sikker, men jeg mener at Coppermine har mulighet for at folk må registrere seg for å se "skjulte" album. har en venn som bruker det til akkurat det du snakker om nemlig Lenke til kommentar
Nikki Nutz Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 funker perfekt til ditt formål :) Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Synes det blir for avansert og for mye ekstra og unødvendig. Skulle gjerne hatt mulighet til å uploade andre filer også og opprette mapper. Tenkte meg et utseende nesten likt en ftp klient;) Hvis dere skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå