OgnOmm Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Det nye forumet ser veldig bra ut, eneste tingen jeg savner er en liten link til forsiden på toppen. Ikke bare til forum-oversikten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Og jeg savner klokka som skal samsvare med vår egen tid. Igen nytte med at GMT tiden skal være her. Det er en liten feil håper jeg sånn at tiden kan bli GMT+1 Lenke til kommentar
christt Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Og jeg savner klokka som skal samsvare med vår egen tid. Igen nytte med at GMT tiden skal være her. Det er en liten feil håper jeg sånn at tiden kan bli GMT+1 Jeg får helt korrekt tid jeg... men det er vel sikkert fordi jeg har endret til GMT+1 i profilen min... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Vel det har jeg også gjort nå Dumme meg Lenke til kommentar
amund Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jeg har nå endret til GMT+1. Beklager problemene dette har medført. Mvh, Amund Lenke til kommentar
amund Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Det nye forumet ser veldig bra ut, eneste tingen jeg savner er en liten link til forsiden på toppen. Ikke bare til forum-oversikten. Link til hva slags forside? Det er en link der til "Forum", som peker til forum.hardware.no. Tenker du på link til www.hardware.no? Mvh, Amund Lenke til kommentar
errgo Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 "Siste meldinger" savnes sårt, var enormt praktisk. Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 altså, gjør slik at forumet sender ut cookies, til nå må jeg jo logge inn for vær gang jeg er på forumet, og det er bare tullball. ! Ellers en meget fornuftig avgjørelse at dere har skiftet forum til et mer brukervennlig Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Forum Generell feil Could not obtain user vote data for this topic http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=76059&forum=27 Yikes! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 jeg fikk også den istad, men nå ser det ut som det funker. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Forum Generell feil Could not obtain user vote data for this topic http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=76059&forum=27 Yikes! Jeg får også opp den feilmeldingen mange ganger jeg går inn på tråder hvor det er polls. amund; hva kommer dette av?? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 bare ein heilt vanlig feil på forumet. Skal ha litt feil... versjon 1.0 var det sørpetreigt, versjon 2.0 kommer feila... gude må vite kva som kjem i versjon 3.0! Lenke til kommentar
chma Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 bare ein heilt vanlig feil på forumet. Skal ha litt feil... versjon 1.0 var det sørpetreigt, versjon 2.0 kommer feila... gude må vite kva som kjem i versjon 3.0! da har du windows Me... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 maskina mi klarer ikkje WinME ein gang... sjekk sigg! DOS DOS DOS POWAH! Lenke til kommentar
Zink Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Det nye forumet ser veldig bra ut, eneste tingen jeg savner er en liten link til forsiden på toppen. Ikke bare til forum-oversikten. Link til hva slags forside? Det er en link der til "Forum", som peker til forum.hardware.no. Tenker du på link til www.hardware.no? Mvh, Amund Han mener nok ( og jeg er enig ) den linken på emneoversikten 'Vis nye innlegg' - som nå, må en tilbake til den oversikten for å sjekke hva som er kommet av nye innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå