tvilling1981 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Hei. Leste her inne i en artikkel om easytel gått konkurs 23 januar 2007. Stemmer det at de har blitt kjøpt opp av en stor teleoperatør firma 23 januar? Jeg har blitt trekt ut til å få en gratis nokia 1110i med gratis abn. hos dem. Ingen binding, ingen minimumfakturering, får 80 gratis min og 70 gratis sms tror jeg det var de sa. Dette var det som var på radio haugaland, sendte en sms og de 10.000 første får en mobil + abn. Noen andre som også har kommet innen de 10tusen som får det? OG noen som har peiling på easytel sin nye oppkjøp osv? Er det absdolutt ingen i Norge som leser i diskusjonsforumet som ikke har peiling på dette? Endret 28. april 2007 av pito2006 Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ring å spør dem selv da vell. Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Alt jeg vet er at Easytel er konkurs og forbi :-) Ikke hørt noe om oppkjøpsplaner jeg ihvertfall. Og 10 000 telefoner som gis ut? Det blir en massiv kostnad for operatøren i så fall... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Siste frist for å melde krav i boet deres var 26 februar. Så du ka nnok se langt etter den telefonen der, men det hadde du nok gjort uansett om du skulle ha meldt inn et krav i rett tid. Du burde nok kontakte radioen der du vant, og spørre dem. Men du får nok ikke noe hjelp der tenker jeg, med mindre de har 10. 000 telefoner på lager. Så jeg ville ikke belage meg på noe ny telefon hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Easytel blei kjøpt opp ja... Se denne linken! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 B2C som det tidligere het er et tvilsomt selskap med masse klager og misfornøyde kunder, jeg ville prøvd å komme meg ut så fort som mulig. Lenke til kommentar
angellwax Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Ja, forbrukerombudet har faktisk gått ut og frarådet folk å bli kunder hos de. Altså; B2C, ikke Easytel. Endret 29. april 2007 av angellwax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå