Gå til innhold

Nintendo Wii skaffer seg harddisk


SWRT91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme som jeg trodde GoW stod for Gears of War men plutselig var det God of War som hadde fått den forkortelsen.

 

Husker vi brukte HD for harddisk før i tiden, før man fikk High Definition tingene inn i bildet. Per i dag er jeg nesten redd for å bruke forkortelser fordi du vet aldri hva de betyr.

 

Uansett.

 

Wii støtter kun 2 Gb SD kort så selv om man får SD kort på 8 Gb støtter ikke Wii dette. Og til nå er det jo bare et rykte, kan jo fort ende på litt mer.

Lenke til kommentar

Dette ville være fantastisk. Jeg har bare 1000 blocks igjen på det latterlige 512 mb minnet. Betaler gjerne opp mot 1000 kr for en harddisk på en 8-16 gb :!: . Det eneste premisset jeg setter er imidlertid til utseendet. Den må være svært liten, og ikke bryte med Wiis flott design. Det må være en plug-on, som settes fast på Wiien, og ikke en ekstern med ledning.

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Dette ville være fantastisk. Jeg har bare 1000 blocks igjen på det latterlige 512 mb minnet. Betaler gjerne opp mot 1000 kr for en harddisk på en 8-16 gb :!: . Det eneste premisset jeg setter er imidlertid til utseendet. Den må være svært liten, og ikke bryte med Wiis flott design. Det må være en plug-on, som settes fast på Wiien, og ikke en ekstern med ledning.

8485750[/snapback]

Når det gjelder dette var det sånn at den skulle være hvit akkurat som wii og skulle bli koblet bak på usb inngangene til wii. Alt dette står i gamereactor fra april 2007.

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar
Dette ville være fantastisk. Jeg har bare 1000 blocks igjen på det latterlige 512 mb minnet. Betaler gjerne opp mot 1000 kr for en harddisk på en 8-16 gb :!: . Det eneste premisset jeg setter er imidlertid til utseendet. Den må være svært liten, og ikke bryte med Wiis flott design. Det må være en plug-on, som settes fast på Wiien, og ikke en ekstern med ledning.

8485750[/snapback]

Når det gjelder dette var det sånn at den skulle være hvit akkurat som wii og skulle bli koblet bak på usb inngangene til wii. Alt dette står i gamereactor fra april 2007.

8485802[/snapback]

 

Men spørsmålet er om det blir en boks man kobler til med en USB-ledning som ligger ved siden av, eller om den sitter inntil.

Lenke til kommentar

Det kommer nok en HDD til Wii til høsten tenker jeg.

 

Når det gjelder harddisk-plass, så tviler jeg på at Nintendo vil komme med så mye som 20GB. Vil overraske meg om det blir over 10GB.

 

Forhhåpentligvis blir den som en mini-Wii som lyser blått når den er aktiv.

Lenke til kommentar

mangler bare at den lille disken har proprietærvare som forhindrer lesing fra windows :p som kommer til å bli patchet innen to dager :!: nei, 8GB er i minse laget. men om det også blir støtte for vanlige disker er det jo ingen som forbyr en om å koble opp noe litt større...men sannsyneligvis blir det proprietærvare, desverre....

Lenke til kommentar

Hvis jeg skulle kjøpt den, måtte det blitt noe slik som dette:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
MuligWiiHDD.jpg

 

(Kjeder meg ja :p )

 

Gidder ikke å kjøpe noen ekstern med ledning, da det vil bryte med stilen og virke rotete. En masse ledninger og bokser blir bare styr. Det skulle da gå ann å lage en billig liten HDD med 8 gb i denne fasongen og størrelsen? 800,- kr eller der omkring. Perfekt spør du meg :) . Jaja det er lov å håpe.

Lenke til kommentar

Fint konsept, men ikke funksjonelt (om det ikke er flash da). En HDD av den typen vil ikke fungere bra og bli noe dyr. Blir vel ikke plass til en 2.5" disk inn i den boksen der.

 

Beste ideen jeg har lest til nå er en harddisk-stand. Finnes et konseptbilde, men finner det ikke i farten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...