Gå til innhold

Nintendo Wii skaffer seg harddisk


SWRT91

Anbefalte innlegg

I gamereactor for april står det at det er rykter om en harddisk på 8gb til wii en som vil komme. Her kan man først og fremst laste ned demo spill, men også legge musikk og videoer inn på den.

Vil det være tilgang på demo spill sånn som xbox 360 har det nå??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror alle Wii-eiere absolutt kan ha glede om noe slikt skulle komme. Det interne 512 MB-minnet kan være litt lite, og en 8 GB harddisk vil hjelpe på langt vei. Jeg er stygt redd for at denne harddisken vil kunne bli overpriset til de grader, som for eksempel Xbox 360-harddisken er. Men slikt må man vel bare leve med.

Lenke til kommentar
Med rykte om både HD og en demo kanal tror jeg ikke det er lenge før det kommer støtte for det.

8485252[/snapback]

HD er vel litt å ta i? :p

 

Nintendo snakket om både demokanal og muligheten for å laste ned demoer til Nintendo DS gjennom Wii (og så sende til DS). Får håpe at dette kommer! Elsker demoer til Xbox 360. :)

Lenke til kommentar
Supert hvis det kommer, håper de åpner opp for vanlige eksterne USB harddisker og (men det er vel kanskje mer usikkert...)

8485477[/snapback]

Det går rykter om at hvis dette kommer så vil dette være den første som bruker usb koblingene bak på wii konsollen.

Men den demo kanalen, vil det bare komme demo spill til ds da? Er det det du sier?

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Håper det blir skikkelig støtte for en vanlig ekstern USB disk ja... latterlig med en liten en på 8GB hvertfall... får jo SD kort med 8GB for svarte!

8485574[/snapback]

Hehe, veldig godt poeng! :thumbup: Hvor dyre er disse mon tro? :hmm:

8485589[/snapback]

 

Koster ca 800kr. En 8GB harddisk er aldri noe jeg villet bruke penger på hvertfall. Det blir for dumt. Håper bare dette er noe Nintendo tenker på hvis dem kommer med støtte for ekstern disk.

 

edit. Det blir jo bare å vente og håpe, inntil det kommer noe mere konkret enn bare rykter om det ene eller det andre.

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar
Med rykte om både HD og en demo kanal tror jeg ikke det er lenge før det kommer støtte for det.

8485252[/snapback]

HD er vel litt å ta i? :p

 

Nintendo snakket om både demokanal og muligheten for å laste ned demoer til Nintendo DS gjennom Wii (og så sende til DS). Får håpe at dette kommer! Elsker demoer til Xbox 360. :)

8485442[/snapback]

 

 

HD er forkortelse for harddisk..

Lenke til kommentar
Supert hvis det kommer, håper de åpner opp for vanlige eksterne USB harddisker og (men det er vel kanskje mer usikkert...)

8485477[/snapback]

Det går rykter om at hvis dette kommer så vil dette være den første som bruker usb koblingene bak på wii konsollen.

Men den demo kanalen, vil det bare komme demo spill til ds da? Er det det du sier?

8485502[/snapback]

 

 

Dette er feil :p du får også et nettverskort som støtter ethernet ;) Den hadde forresten release i dag eller noen dager siden.

Lenke til kommentar

Harddisk er kjekt å ha...men eg reagerar på storleiken. 8GB? Det er då ingen som opererar med slike harddisk-storleikar i dag? No er dette berre eit rykte, då...men dersom dei satsar på ein slik storleik byrjer eg å mistenke at Nintendo aktivt prøver å skaffe seg ein low-tech image.

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...