Panther Power Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hei. Jeg endret musikk mappen i vista til en annen extern harddisk på bærbar pcen min. Etter at jeg koblet til et 3gkort uten at harddisken var i har det kortet tatt over plasseringen(altså E:\musikk). 3g Kortet kommer som sakt opp som en lagrings enhet. Når jeg skal starte media monkey får jeg bare opp at programme kan ikke lagra diverse på e:\musikk ..... noe som er fårståeli. Har prøvd å installere programme på nytt, men får samme beskjeden under installasjon. Får ikke endtet musikk mappen på nytt heller. Noen som har noe tips om hvordan jeg kan få endret plasseringen? Når jeg går på egenskaper kommer det ikke opp noe. Det må jo gå an å endre i registret fx. Har prøvd å starte regedit og søke, men fant ikke noe. Lenke til kommentar
Panther Power Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Fant ut at jeg hadde Partition Magi installert, så koblet ut 3g kortet å endret stasjons bokstaven tilbake til e:, men det har fortsatt vært greit å vite hvordan man eventuelt endrer plasseringen til musikk mappa igjennom registret(regedit). Lenke til kommentar
filthyhabits Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Fant ut at jeg hadde Partition Magi installert, så koblet ut 3g kortet å endret stasjons bokstaven tilbake til e:, men det har fortsatt vært greit å vite hvordan man eventuelt endrer plasseringen til musikk mappa igjennom registret(regedit). 8485247[/snapback] Du trenger ikke å gå i registeret for å endre noe. Høyreklikk på musikkmappa (gjelder de andre mappene også under brukernavnet ditt), velg Properties og Location (har du norsk versjon greier du sikkert å oversette selv). Der endrer du til hva du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå