Jegerdum Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Når jeg spiller hender det jeg får slike "linjer" som plutselig kommer på skjermen. Det varierer hvor disse linjene befinner seg og det varierer fra gang til gang. Dette er et eksempel på hvor en slik "linje" kan komme. Bilde: Hvordan blir jeg bekvitt dette? Har prøvd å formatere og bytte drivere men uten hell.. Er det noe feil med Skjermkortet? Takk for svar Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) snip Det er en artifact.. det skjer oftest hvis du har overklokket for mye eller om du kjører ett spill som er for bra for kortet ditt. Eller så kan det hende kortet ditt er utslitt... Endret 27. april 2007 av kimern9 Lenke til kommentar
Jegerdum Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Jeg har ikke overklokket kortet noe og kjører på et Nvidia GeForce 6800 GS, vet ikke om dette kortet er for dårlig til source, hva sier dere? Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg har ikke overklokket kortet noe og kjører på et Nvidia GeForce 6800 GS, vet ikke om dette kortet er for dårlig til source, hva sier dere? 8486059[/snapback] Nei, da er det vel utslitt eller så har du lastet ned en driver som kortet ikke støtter kanskje... har ett utslitt 7900 GT nå med en hau av problemer. venter bare på ny pc så skal jeg reklamere på det.. har ikke holdt ett år en gang.. Lenke til kommentar
Jegerdum Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Så du sier jeg burde bytte inn kortet pga av sliteskader? Har bare hatt det i 4-5måneder .. Lenke til kommentar
Megern Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Så du sier jeg burde bytte inn kortet pga av sliteskader? Har bare hatt det i 4-5måneder .. 8488069[/snapback] Absolutt ikke. Se om det er mye støv på det. Vis du ikke har lastet ned nyere drivere og problemet bare kom, er det nok et varme relatert problem. Fjern det som er av støv, og prøv å hold øye med temperaturen. Vis den ikke er over 80-85 grader load, kan jeg ikke se hvorfor artifacs skal oppstå. Vis du ikke har noe program fra før til å se på tempen, kan du prøve Rivatuner. Det fungerer flott. Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Så du sier jeg burde bytte inn kortet pga av sliteskader? Har bare hatt det i 4-5måneder .. 8488069[/snapback] Absolutt ikke. Se om det er mye støv på det. Vis du ikke har lastet ned nyere drivere og problemet bare kom, er det nok et varme relatert problem. Fjern det som er av støv, og prøv å hold øye med temperaturen. Vis den ikke er over 80-85 grader load, kan jeg ikke se hvorfor artifacs skal oppstå. Vis du ikke har noe program fra før til å se på tempen, kan du prøve Rivatuner. Det fungerer flott. 8488784[/snapback] Jeg har artifacts og ustabilitet på mitt 7900 GT kort på 45-50 grader så.. Lenke til kommentar
Megern Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Så du sier jeg burde bytte inn kortet pga av sliteskader? Har bare hatt det i 4-5måneder .. 8488069[/snapback] Absolutt ikke. Se om det er mye støv på det. Vis du ikke har lastet ned nyere drivere og problemet bare kom, er det nok et varme relatert problem. Fjern det som er av støv, og prøv å hold øye med temperaturen. Vis den ikke er over 80-85 grader load, kan jeg ikke se hvorfor artifacs skal oppstå. Vis du ikke har noe program fra før til å se på tempen, kan du prøve Rivatuner. Det fungerer flott. 8488784[/snapback] Jeg har artifacts og ustabilitet på mitt 7900 GT kort på 45-50 grader så.. 8488905[/snapback] Det er problemer med mange 7900GT kort. Men som regel skapes artifacts av for høy temp eller for høy klokk. Noen ganger er det dårlige drivere også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå