sleden Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 hei jeg vil begynne å brygge egen vin og jeg har sett de solgte sånn 25 L dunker med alt utstyr og ingredienser som trengs for en nybegynner, på en europris butikk, men de har det ikke lenger og jeg lurer på om det er noen nettsider hvor de selger lignende jeg har ikke noe peiling på hvordan en lager det så jeg vil ha et komplett utstyr og ingredienser som trengs. takker for svar send gjerne linker til nettsider dere vet om:) Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 hei jeg vil begynne å brygge egen vin og jeg har sett de solgte sånn 25 L dunker med alt utstyr og ingredienser som trengs for en nybegynner, på en europris butikk, men de har det ikke lenger og jeg lurer på om det er noen nettsider hvor de selger lignende jeg har ikke noe peiling på hvordan en lager det så jeg vil ha et komplett utstyr og ingredienser som trengs. takker for svar send gjerne linker til nettsider dere vet om:) 8485119[/snapback] Hei,bruk gjerne punktum i setningene dine,blir så utrolig mye lettere å lese ! Uansett,sjekk http://www.lkhaaland.no/ ,tror du vil finne ting og tang der du kan bruke. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Finner sikkert det du trenger hos www.vinspesialisten.no/ også Lenke til kommentar
RIP Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 http://brygging.net/phpBB2/index.php?sid=2...2a3bb7edac5642b Sjekk på forumet der, der står det mye om brygging. Anbefaler deg å kjøpe på vinogbar.no også Lenke til kommentar
sleden Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 jeg stakk på europrisen og kjøpte et alt du trenger vinsett:P har smakt det før og det funker veldig bra og smaker godt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå