Gå til innhold

Calling All Cars (PS3) - når?

KayAU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. :) Opp til 4 spelarar på samme skjerm.

Calling All Cars was clearly designed as a multiplayer game, and this is where it truly shines. With all the player options you could ask for (four player split-screen, four player online support, two player split-screen while online and text and voice support), you're able to recreate a party atmosphere even while you're at home alone.

Kay

Lenke til kommentar

Det fekk 6.7, litt overraskande, men "veldig dårleg" synest eg er å ta hardt i. Heldigvis er dette den lågaste karakteren spelet har fått, dei fleste andre ser ut til å like det veldig godt. IGN ga det 8.5. So eg har fortsatt god tru på spelet. :)

Kay

Lenke til kommentar

Mens du venter på Calling All Cars er det mye snacks å laste ned fra US store. Lasta nettopp ned Armored Core 4 demo og Ninja Gaiden Sigma demo'en. Sistnevnte skal sies at MÅ bli en hit. Jeg så ikke noe særlig forskjell på handling osv. fra Ninja Gaiden på xbox, men hvis frameraten i dette spillet kommer til å sette standarden for PS3-spill fremover så lover det veldig godt. Ultra-smooth FPS og meget flott grafikk. Anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...