Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hei hei! Jeg har tenkt å begynne å spekulere på børsen. På internett altså. Noen som har siden? Altså, er det en side, eller flere sider? Vet at man trenger en sånn Vesp konto eller hva den heter. Just post me a link Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det virker på meg som om du bør lese litt her først. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det virker på meg som om du bør lese litt her først. 8484706[/snapback] Ok. Men vet du om siden jeg kan begynne på etter at jeg har lest der? Vil komme igang liksom Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Her finner du i hvert fall Oslo Børs. Men du finner linker til meglere på den første siden jeg linket til. Der står det mer om hva du trenger for å komme i gang. Hvis du har det jævlig travelt, så kan du bare overføre alle pengene dine til meg, så skal sørge for at de blir omsatt ..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Her finner du i hvert fall Oslo Børs. Men du finner linker til meglere på den første siden jeg linket til. Der står det mer om hva du trenger for å komme i gang. Hvis du har det jævlig travelt, så kan du bare overføre alle pengene dine til meg, så skal sørge for at de blir omsatt ..... 8484739[/snapback] xD Haha Nei, men altså, det der er jo innmari invikla Trodde det var bare å skrive inn beløp man ville kjøpe for, med liste av hvilke aksjer osv, også se om dem gikk opp og ned. Men er jo seriøst vanskelig xD Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Du kan vel like godt svi av pengene dine på børs som på Lotto, så her er det du leter etter: http://www.nordnet.no eller http://www.netfonds.no Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg er kunde hos nordnet og veldig fornøyd med løsningene, supporten er aldeles ypperlig, gode svar i løpet av minutter. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Bruker selv Skandiabanken Trader funker bra det synes jeg. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Skandiabanken og andre banker fungerer vel like bra teknisk sett, men det er veldig dyrt å handle sammenliknet med Nordnet og Netfonds. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Skandiabanken og andre banker fungerer vel like bra teknisk sett, men det er veldig dyrt å handle sammenliknet med Nordnet og Netfonds. 8493879[/snapback] SKB tar 79,- handelen uansett beløp. Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Burde regnet litt på det før jeg var så bombastisk. For handler over 52000 kan Skandiabanken være like billig eller billigere enn Netfonds, avhengig av hvilken kontotype man bruker og hvor mye man handler for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå