Ascubal Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hei, er det en ny armor i SI? Har sett en stilig armor på wallpaper seksjonen på elderscrolls siden. Link til bilde: http://www.elderscrolls.com/images/wallpap...p4_1024x768.jpg Er dette en ny type armor, eller bare noe fancy wallpaper dem lagde? I samme slengen vil jeg gjerne spørre om Nervesplitter er levelled? På forhånd takk Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg regner i høyeste grad med at det er noe som finnes i spillet. De har jo laget bildet ut ifra et (eller flere) screenshot(s) fra spillet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Er ikke det en av Armorene du kan få? (kan være spoiler for noen) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor iløpetav Main Quest? Har ikke SI selv enda, så vet ikke 100% Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har spilt igjenom Main Questet en gang og fikk den den armoren, kanskje det er noe som man finner i huler og sånt? Av bandit lingnende folketing Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 er ikke det "mad" armour...? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det var det jeg trodde.... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) MADSTONE ARMOR (venstre) AMBER ARMOR (høyre) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Smeden i bliss lager Amber armor av "Amber" Og smeden i crucible lager Madstone Armor av "madstone" Endret 28. april 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Amber så jo rimelig kvalm ut da... Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 ja.. men med litt glass så hadde det blitt fett det også! Lenke til kommentar
Rot Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hmm, syns Amber ser ut som gult glass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå