Lilac1 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Litt urelatert, men likevel, bruker microsoft intellimouse V2, og det er den verste musa jeg har hatt uflaks nok til å bli sittende med. Den er stor og tung som et kjøleskap, rett og slett. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Min 4 år gamle 4 tok kvelden sånn ca akkurat da denne kom ut, den begynte å dobbelklikke når jeg singleklikket. VELDIG irriterende. Pluss at scrollen ble dårlig, punchet inn. Veldig bra timing at den kom ut ja Enig med hva folk sier, scrollen var veldig høy til å begynne med, men jeg er vant med den nå. Ellers er den helt lik IMO, fps og dpi greiene merker jeg ingenting til. Lenke til kommentar
felzius Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Min 4 år gamle 4 tok kvelden sånn ca akkurat da denne kom ut, den begynte å dobbelklikke når jeg singleklikket. VELDIG irriterende. Pluss at scrollen ble dårlig, punchet inn. 8489104[/snapback] Haha, jeg har akkurat samme problemene. dobbeklikking og scrollknapp som er "punchet" in under halve del av scrollinga. Brodern maser på at jeg skal kjøpe ny mus, så da får jeg nesten oppdatere Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Dere er heldige. Husker for mange år siden, da man enten kjøpte intelli v3 eller Mousman Dual Optical. Jeg Jeg kjøpte Logitechen, og ble avhengig av den sære formen og kompakte vekten. Nå er gummigripsene slitt ned til plasten, men det er umulig å oppdrive noe som ligner engang. Om rullehjulet kan moddes glattere er den et alternativ. Og jeg synes ikke grepet er like bra som på MX-musene. Jeg kan risikere å løfte hånda, mens musen ligger igjen på matta... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Har testet en del andre, men ikke funnet noen jeg har likt bedre. Bra kvalitet også, har blitt godt brukt over mange år nå. Har den gamle V3 selv, og den er enda mer slitt en den der. Siden hånden min ligger mer på musa, så er det 2 lange bortslitte områder på knappene der fingrene ligger. Og logoen på den røde delen av musa er bortslitt. Anti-skli plasten på høyre side er også så slitt at den begynner å flakke av. På tide å kjøpe ny mus, og den nye V3 er et valg jeg tar uten å blunke. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Slarkete sidotaster, helt på trynet. Scroll hjulet låter høyt o grovt mellan hakkena. Otroligt dåligt mus i min mening. Aldeles før stor og. Mye oppskryt om denna, syns mx510 o liknande osar mere av kvalitet o gaming. 8487937[/snapback] One size dosent fit us all.. Et meir graut så blir du kanskje vaksen ein dag du også. 8488315[/snapback] Grejt, send mere graut..34år är tydligen før ungt før denna musa Lenke til kommentar
toretors Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Lurer på om museknappene slutter å fungerer etter et par måneder slik dem gjorde med explorer 4.0. Endret 28. april 2007 av toretors Lenke til kommentar
skorpio Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Byttet nettopp ut min gamle explorer3 som var 5 år gammel med den nye versjonen. Fortsatt fabelaktig, men har merket at den nye av og til dobbelklikker når jeg bare skal ha enkeltklikk .. Er det en vanlig feil eller noe kluss bare hos meg? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Har også problemer med det. Har selv den gamle da, men sliter med det her også. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Som de fleste andre her, så har jeg også MS Intelli 3.0 - den gamle versjonen. Det er en veldig fin mus, og jeg nøler ikke det grann med å handle inn denne oppdaterte versjonen. Jeg tror faktisk det er på tide at jeg gjør det også, for den forige har blitt vel-brukt og det er på tide å skifte den ut. Endret 29. april 2007 av saXin Lenke til kommentar
Str1fe Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 har den nye v3. Scrollhjulet har en tendens til å stoppe halveis og da scrolle et hakk litt etterpå. ellers funker den helt topp Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 ang dobbel klikkinga så hende dette meg i helga på min 5år gamle 3.0 akurat da jeg kobla den i en annen pc med vista(funker fint i min vista) så skifta jeg usb port og restarta og den begynte og funke normalt igjen, merkelig. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Musa er fin å bruke den, men jeg synes den er litt skranglete. Spesielt i forhold til både Logitech MX510 min og G5'en. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 The original and BEST! når det kommer til mus. Et design hvor tommelen behagelig kan komme i kontakt med bordflata for lettere bevegelser i motsettning til Logitechs, harde microswitcher under knappene som gir god feedback på klikk, minimerer feilklikk og sender fort knappen tilbake, og et perfekt mushjul med klart definerte hakk som er så harde at knapp #3 kan enkelt trykkes ned absolutt uten sjanse for at du samtidig scroller. Å seriøst klage på mangel av on-the-fly dynamisk DPI-endring i hardware er IMO like silly som å klage på mangel av VIVO på et skjermkort til gaming. Om du absolutt av en eller annen grunn vil forurense aimen med forskjellig sensitivity kan du nok uten problemer hacke dette til i software. Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Bare sånn for å si i fra så heter det icemat ikke icepad vet ikke om noen andre har nevnt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå