Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Har testet en del andre, men ikke funnet noen jeg har likt bedre. Bra kvalitet også, har blitt godt brukt over mange år nå. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Har testet en del andre, men ikke funnet noen jeg har likt bedre. Bra kvalitet også, har blitt godt brukt over mange år nå. 8485899[/snapback] Hehe, du ar akkurat samme bortslitte sirkulære pekefingermerke som jeg har AtW Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det var en god mus i sin tid og jeg har vel faktisk en liggende en plass, men jeg foretrekker Logitech-musene pga formen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hm.. Finnes det en Laser Mouse 3000? Ifølge bildeteksten der de 4 musene sammenlignes så gjør det det, men den heter da 6000? Ihvertfall min Lenke til kommentar
whoi Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Tøft at de lanserer den på nytt! Den musa er det beste som har kommet fra Microsoft noen gang. Har hatt min originale i snart 5 år nå faktisk Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) litt enkel et minus? har hatt alt av "gamer" muser siden originale 3.0 kom ut og har alltid endt opp med og selge de og gå tilbake til 3.0. har heller aldri sett nytten i DPI instillinger gjennom en lang Quake,CS,warcraft3 historie. Endret 27. april 2007 av <Iversen> Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Har testet en del andre, men ikke funnet noen jeg har likt bedre. Bra kvalitet også, har blitt godt brukt over mange år nå. 8485899[/snapback] Hehe, du ar akkurat samme bortslitte sirkulære pekefingermerke som jeg har AtW 8485916[/snapback] Jeg har akkurat det samme merket Nå fikk jeg lyst å kjøpe ny mus. Min er ganske utslitt. - Rett og slett litt enkel Det er jo dette som har gjort musen så populær. Lenke til kommentar
Tobbi Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg har 2 stykker som er de eneste musene jeg har brukt de siste 4-5 årene. Synes de er perfekte. Synes det er dårlig at musen får trekk for at den er enkel. Det blir liksom alt for subjektivt. Det er en smaksak, det blir som å gi en fujitsu simens bærbar trekk fordi den ikke har slike "kule(...)" lys under som dell XPSen har. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det er jo dette som har gjort musen så populær. 8486636[/snapback] Nå var den riktignok ikke spesielt enkel når den kom, i sine tidligste dager var det jo en high-tech-mus. AtW Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Etter å ha testet den "nye" 3.0 må jeg si at scrolle julet på min gamle er mye bedre. Det nye bråker og virker litt for hardt/tregt mellom hakkene for meg. Ellers inget negativt å si. Elsker bare side knappene for å lene seg til høyre/venstre i spill. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Etter å ha testet den "nye" 3.0 må jeg si at scrolle julet på min gamle er mye bedre. Det nye bråker og virker litt for hardt/tregt mellom hakkene for meg. Ellers inget negativt å si. Elsker bare side knappene for å lene seg til høyre/venstre i spill. 8486892[/snapback] Hadde veldig mye bråk i scrollen min også, men dette har gått seg til. Var vell bra etter en måneds aktivt bruk. Storfornøyd med musa Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ugh for et utrolig stygt design Meget kjedelig mus. Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ugh for et utrolig stygt design Meget kjedelig mus. 8487218[/snapback] Vel, den kan kansjke være kjedelig, men det gjør den jo ikke noe dårligere for det. Det beste med at den kanskje er litt enkel er jo at man slipper alt det tullet andre produsenter dytter inn. Sånn som vekter og dpi - on the fly - og slikt noe. dessuten er jo faktisk ergonomien på intelli 3.0 fortsatt svært god sammenlignet med mange andre mus på dagens marked. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Sjefs mus! Hadde Ms Explorer 2.0 før 3.0... men dei blei utslitte / defekte begge 2. Vurderer å invistere i ei slik mus. Har hatt Logitech MX518 etter at 2 intelli 4 muser daua på seg. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Slarkete sidotaster, helt på trynet. Scroll hjulet låter høyt o grovt mellan hakkena. Otroligt dåligt mus i min mening. Aldeles før stor og. Mye oppskryt om denna, syns mx510 o liknande osar mere av kvalitet o gaming. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Eneste jeg kan klage på Intelli musen er at høyreknappen er altfor lett å trykke inn. Kan ikke hvile handa uten at jeg trykker på knappen. Vet ikke om det er bare min mus, men. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Slarkete sidotaster, helt på trynet. Scroll hjulet låter høyt o grovt mellan hakkena. Otroligt dåligt mus i min mening. Aldeles før stor 8487937[/snapback] Selv liker jeg sidetastene veldig godt, er ikke noe særlig å trykke de inn bare du flytter på musa, som jeg skjer på noen andre jeg har prøvd. Og størrelsen er perfekt for meg, men det er vel veldig individuelt. Eneste jeg kan klage på Intelli musen er at høyreknappen er altfor lett å trykke inn. Kan ikke hvile handa uten at jeg trykker på knappen. Vet ikke om det er bare min mus, men. 8488006[/snapback] Det er nok bare din. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Slarkete sidotaster, helt på trynet. Scroll hjulet låter høyt o grovt mellan hakkena. Otroligt dåligt mus i min mening. Aldeles før stor og. Mye oppskryt om denna, syns mx510 o liknande osar mere av kvalitet o gaming. 8487937[/snapback] One size dosent fit us all.. Et meir graut så blir du kanskje vaksen ein dag du også. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Intelli 3.0 ingen over, ingen ved siden... DPI ?! wtf. hvorfor skulle du ville bytte det ingame? det kan du uansett gjøre med en enkel bind? Bra at de ikke har lagt til flere knapper! hold det enkelt! denne musen er perfekt som den er! Lenke til kommentar
mesha Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 en ting jeg ikke skjønner...hvorfor tester de den nå?Den nye intelli 3.0 har vært lenge ute på markedet. Har Intelli 3 selv. Fungerer perfekt med Qck Steelpad. Har du lyst på billig og bra kombinasjon av matte og mus bør du gå for Intelli 3.0 og Qck Steelpad. Intelli 3.0 = 300kr Qck Steelpad = 99kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå