Gå til innhold

Sony A2dp DR-BT21G i hus:-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En liten mini review for Sony DR-BT21G:

+

Gode å bære, ingen gnaging på mine ører hvertfall.

Veldig lette!

God plassering av navigasjonsknapper på volum, neste/ forrige, power og flerfunksjonsbryter.

Lett å pare med mobil (HTC s620).

Rekkevidden er bedre en forventet (lyden begynte ikke å falle ut før jeg hadde beveget meg ned en etasje og gjennom 2 rom på motsatt side av huset.)

Telefonsamtaler går som en drøm, mye bedre lyd en fra innebygde høyttaler i telefon. Mottaker hadde ingen innvendinger om lydkvaliteten fra mic.

-

Lyden er som nevnt grei, men bluetooth teknologien har kommet litt for kort til at man kan forvente seg stereo hi-fi lyd. Lydbilde er brukbart balansert, men det høres ut som det er kuttet bittelitt i bunn og topp. Sammenlignet med et par senheiser høretelefoner så høres de litt mer radio og mono aktig ut.

Litt usikker på hvor solid plastbøylen er, men den bidrar hvertfall til lav vekt på settet samt bedre komfort.

Konklusjon:

Klokkene er funksjonsrike, lette og behaglig å bære. Lyden på bruk under samtaler er veldig bra, lydkvaliteten på musikkavspilling kan beskrives som "grei" men kan ikke kalles god synes jeg da. Er man ute etter et praktisk, ledningsfritt sett som man kan bruke til musikkmobiler mm så fungerer det bra. Er du veldig kresen på lyd så bør du vel egentlig holde deg unna alle A2DP hodesett en stund til:-)

Videre så blinker de i forskjellige sekvenser etter hva som skjer(morseaktig). 3 blink pause 3 blink når noen ringer. 2 blink pause og osv når den er paret + endel andre lyskoder for lavt batteri osv. I manualen så var lysene beskrevet som rød og blå, men er i realiteten rosa og lyseblå.

Endret av Dentro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...