Gå til innhold

Problemer med Xbox Live "Technical difficulties"

A14

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg et xbox live abonemang men jeg får det ikke til å virke.

når jeg har skrevet inn koden på kortet får jeg bare denne beskjeden...post-122057-1177676992_thumb.jpg

er det noen som har vert borti dette eller vet hva jeg skal gjøre?

*Emnefelt redigert av moderator, hugs å skrive så informativt om emnet som mogleg i tittelen*

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant dette på Xbox forumene, kanskje det kan jhelpe deg :

"Are you stating you are trying to use an Xbox Live Gold subscription on an Xbox 1 console? The subscription cards for the Xbox 360 console do not work on the original Xbox console as stated on the cards and packaging themselves. Sorry.

If you cannot return the item to the retailer, please see if you can create your Xbox Live account on a friend's Xbox 360 console and then perform an account recovery as indicated on the below site to the original Xbox console. As per the original Xbox console's Terms of Use, you will also need to add a credit card as a payment method to sign up for the online service.

http://support.microsoft.com/kb/906923/en-us"

Hvis ikke kontakt support på 800 14 174 eller +47 23162554 fra mobiltelefon

Lenke til kommentar
Fant dette på Xbox forumene, kanskje det kan jhelpe deg :

"Are you stating you are trying to use an Xbox Live Gold subscription on an Xbox 1 console? The subscription cards for the Xbox 360 console do not work on the original Xbox console as stated on the cards and packaging themselves. Sorry.

If you cannot return the item to the retailer, please see if you can create your Xbox Live account on a friend's Xbox 360 console and then perform an account recovery as indicated on the below site to the original Xbox console. As per the original Xbox console's Terms of Use, you will also need to add a credit card as a payment method to sign up for the online service.

http://support.microsoft.com/kb/906923/en-us"

Hvis ikke kontakt support på 800 14 174 eller +47 23162554 fra mobiltelefon

8492831[/snapback]

ok takk for svaret:)

men det var ikke så veldig posetift:(

Lenke til kommentar
hvor kan man få tak i en registrerings kode i dag uten og kjøpe et spill eller en starter pakke ?? vurderer og begynne og spille halo 2 igjenn , og jeg gidder ikke recovere noen av mine gamle kontoer

8505145[/snapback]

jeg tror ikke det er mulig å lage nye abonemang til xbox 1 lengre:(

Lenke til kommentar
hvor kan man få tak i en registrerings kode i dag uten og kjøpe et spill eller en starter pakke ?? vurderer og begynne og spille halo 2 igjenn , og jeg gidder ikke recovere noen av mine gamle kontoer

8505145[/snapback]

8510196[/snapback]

det var jo veldig kjipt da

Lenke til kommentar

8505145[/snapback]

8510196[/snapback]

det var jo veldig kjipt da

8513146[/snapback]

nei det er ikke "veldig kipt" det er helt utroli kipt!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...