Løve Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hei Hvorfor kan jeg ikke se alle filene som ligger på telefonen min når jeg ser på den fra PCen? F.eks. så ser jeg ikke ringetonene på telefonen fra PCen, selv om de ligger på telefonen. Mappen "Ringtones" er bare tom f.eks. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hei Hvorfor kan jeg ikke se alle filene som ligger på telefonen min når jeg ser på den fra PCen? F.eks. så ser jeg ikke ringetonene på telefonen fra PCen, selv om de ligger på telefonen. Mappen "Ringtones" er bare tom f.eks. 8484349[/snapback] Fordi disse ligger godt pakket inn en hel del systemfiler og masse annet surr. Dessverre. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Ok. Men en ting til, hvis jeg sletter filer som f.eks. ringetoner, får jeg de da tilbake hvis jeg bruker tilbakestill til fabrikkinnstillinger(eller hva det nå heter) knappen? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ok. Men en ting til, hvis jeg sletter filer som f.eks. ringetoner, får jeg de da tilbake hvis jeg bruker tilbakestill til fabrikkinnstillinger(eller hva det nå heter) knappen? 8484426[/snapback] Det er forskjell på å tilbakestille instillinger, og gjenopprette filer. Så jeg ville tro; Nei. Du får vel heller ikke slettet dem grunnet skrivebeskyttelse tipper jeg. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Får slettet dem tror jeg. Er de crappy standardtonene som følger med. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg slettet en del videoer osv på min "w800i", de kom ikke tilbake ved gjennopprett fabrikkinstillinger. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Får slettet dem tror jeg. Er de crappy standardtonene som følger med. 8484493[/snapback] Du må gjerne prøve, men tror ikke du får det til av tidligere nevnt grunn. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Nope, jeg får slettet dem. Eneste lyden som ikke kan fjernes er Sony Ericsson melodien. Men er det noen måte å få de tilbake hvis jeg sletter dem? Evnt. installere alt på nytt eller noe? Endret 27. april 2007 av Løve Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Nope, jeg får slettet dem. Eneste lyden som ikke kan fjernes er Sony Ericsson melodien. 8484926[/snapback] Mer enn hva jeg fikk slettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå