Lakus Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Vet ikke om det er helt riktig kategori, men jeg prøver. Artikkel på VG no om UP's parkering,,, Spør du meg er vel dette såpass lite at det ikke kan fortjene og komme i dagboka til personen som må fikse den lille stanga igjen. Så hvorfor velger VG alikevel og skrive om det? Er det flere enn meg som er lei av alle disse ubetydelige "nyhetene" som stadig er og finne i mange større aviser osv? (Vet at det er VG det er snakk om, så man skal ta det med en klype salt) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Haha, snodig! Bildet dukket først opp på et lokalt bilforum, og nå i avisen. Jaja, de kan ikke bare ha viktige ting å skrifve om! Mon tro om denne kom i papiravisen? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det kalles sladder, ikke nyheter. VG kan sammenlignes mer med ukeblader enn aviser. De fleste nettaviser har tendenser til slikt som dette, det har vel med hvor lett det er å publisere saker der. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det var bare en morrosak. Dette er derimot en unødvendig tråd hehe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Er det flere enn meg som er lei av alle disse ubetydelige "nyhetene" som stadig er og finne i mange større aviser osv? Var vel mere det som var det jeg tenkte og legge vekt på her da... Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Etter min mening er det en unødvendig nyhet som kun er sløsing med ressurser. Det var ikke morsomt engang. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Har VG virkelig SÅ lite å skrive om, at de lager en svær artikkel om en politibil som rygger litt vel langt?! Synes selv at VG begynner å ligne mer og mer på Se og Hør... Det har vært alt for mange TÅPELIGE artikkler i VG de siste månedene. Denne er en av dem.. Hvis den kommer i papirutgaven vet jeg ikke hva jeg gjør.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå