Mr. ve Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hmm, la nettopp merke til at i en post jeg skrev J*vla ble det til sinnsvakt!? :-? Noe jeg nå la merke til: Sinnsyke farger når du er innlogget!! *får epilepsi* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Det er en kjent sak at enkelte "stygge" ord får en oversettelse. F.eks blir helve*te til "Varmere strøk down under", ho*e til "Yrkeskvinne" osv.. Ganske morsomt egentlig :-) . //sindre Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 det er litt fint ja f.eks kuk blir kjepp hehe Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 det jeg mente var at k_u_k blir kjepp Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jævla kuk hore fitte helvete Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 Hm... hvis jeg skriver: Hver j*vla gang da blir det da hver sinnsvakt gang da? Tester: hver jævla gang fy faen å helvete, satan da, for ei jævlig nice hore! Konklusjon: J_æ_vla blir bidige J_æ_vlig blir sinnsvakt Lenke til kommentar
Biera Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Jaja... Det blir jo gøy å lese innlegg som "Jævla idioter, slutt å hore rundt med awp eller holder jeg et helvete her!" Noen flere tester: Fitte ræv rasshøl faen neger pule pikk homo knulle anal voldta jøde nazist pedofil Carl I. Hagen Nei, nei, nei. Her må admins skjerpe seg gitt. (Forøvrig liker jeg sensureringen på forumet til theweekly.co.uk - f.eks., American blir til "Former colonial") Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 neger pule homo anal voldta jøde nazist pedofil Nei, nei, nei. Her må admins skjerpe seg gitt. Vil nå ikke akkurat kalle disse ordene for banneord... Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Fi**e er best da! Det blir jo fitte Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 helvete satan hore faen fitte fuck kuk bitch AMD nynorsk hestkuk underklokke winxp pepsi bigfloppydonkeydick yummy kylesmumisabitchabigfatbitchshesthebiggestbitchinthewholewideworld Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Enda noen som må fikses Lenke til kommentar
eLevate Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Dette var da en teit topic. Lenke til kommentar
snipe ass Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 ronking masturbering bitch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå