Gå til innhold

FPSen dropper i alle spill etter en stund

Anbefalte innlegg

Hei, har et veldig irriterende problem som jeg gjerne vil ha løst. Kort sagt dropper FPSen plutselig etter 5-10 minutter når jeg spiller. For eksempel starter jeg med 40-50 FPS i S.T.A.L.K.E.R, men etter 8 minutter dropper FPSen til 8-10 FPS, noe som ikke er mulig å spille med. Dette skjer i alle spill jeg har prøvd (EVE Online, Counter-Strike: Source, STALKER, Anno 1701). Har nylig reinstallert Windows, problemet eksisterte ikke før jeg reinstallerte. Virussjekk og Ad-Aware er kjørt uten hell. DirectX og skjermkortdriverne (for GeForce 7600GT) er begge nyeste versjoner. Noen som har en ide om hva som kan være galt? :)

Endret av operg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har et veldig irriterende problem som jeg gjerne vil ha løst. Kort sagt dropper FPSen plutselig etter 5-10 minutter når jeg spiller. For eksempel starter jeg med 40-50 FPS i S.T.A.L.K.E.R, men etter 8 minutter dropper FPSen til 8-10 FPS, noe som ikke er mulig å spille med. Dette skjer i alle spill jeg har prøvd (EVE Online, Counter-Strike: Source, STALKER, Anno 1701). Har nylig reinstallert Windows, problemet eksisterte ikke før jeg reinstallerte. Virussjekk og Ad-Aware er kjørt uten hell. DirectX og skjermkortdriverne (for GeForce 7600GT) er begge nyeste versjoner. Noen som har en ide om hva som kan være galt? :)

8484304[/snapback]

Jeg ville sjekket under Task Manager når FPS-en dropper, hvilke prosesser det er som knekker minnet ditt :) Om du har andre programmer liggende i bakgrunnen som Firefox, IE, MSN o.l. er dette programmer som har en tendens til å ta litt for mye av det gode :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...