lotherington Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Jeg har nettopp fått meg en ny bilstereo. Den mangler inngang til høretelefoner og har ikke kassettspiller, men har en USB-port. Jeg har prøvd å koble ipod til denne, men det eneste som da skjer er at den spiller sanger og jeg kan ikke gjøre noe på ipoden. Det eneste som kommer opp er " ikek koble fra". På selve bilstereoen kan jeg bytte sanger, men jeg kan jo ikke søke fram og velge som jeg vil på ipod. Det blir som en slags ipod-shuffle, uten shuffle, da den selv velger hvilken liste den skal spille etter og gjør dette hver gang. Er det noe jeg kan gjøre? *Emnefelt redigert av moderator, vennligst prøv å lage tittelen så informativ som mogleg neste gang* Endret 27. april 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Kva spelar er det du har? Første som falt meg inn var at spelaren berre hentar musikken frå iPod-en utan at du kan styre via mp3-spelaren, men for å finne ut meir må eg vite kva spelar du har, gjerne kva type iPod og. Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg har nettopp fått meg en ny bilstereo. Den mangler inngang til høretelefoner og har ikke kassettspiller, men har en USB-port. Jeg har prøvd å koble ipod til denne, men det eneste som da skjer er at den spiller sanger og jeg kan ikke gjøre noe på ipoden. Det eneste som kommer opp er " ikek koble fra". På selve bilstereoen kan jeg bytte sanger, men jeg kan jo ikke søke fram og velge som jeg vil på ipod. Det blir som en slags ipod-shuffle, uten shuffle, da den selv velger hvilken liste den skal spille etter og gjør dette hver gang. Er det noe jeg kan gjøre? *Emnefelt redigert av moderator, vennligst prøv å lage tittelen så informativ som mogleg neste gang* 8484286[/snapback] Kan være at du må ha et ipod-adapter. Det skal i så fall stå i brukermanualen til spilleren. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Spilleren støtter nok ikke iPod sånn out of the box, og det som skjer når du bruker USB er at den finner en ekstern harddisk med musikk, og bruker ikke informasjon fra iPod-biblioteket. Hva slags spiller har du? Lenke til kommentar
lotherington Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Dette er hva som står på spilleren: LOGIK log5010CA USB/CD/MP3 Player Jeg har en ipod nano Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå