Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Problemer med bilstereo koblet til iPod med USB

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått meg en ny bilstereo. Den mangler inngang til høretelefoner og har ikke kassettspiller, men har en USB-port. Jeg har prøvd å koble ipod til denne, men det eneste som da skjer er at den spiller sanger og jeg kan ikke gjøre noe på ipoden. Det eneste som kommer opp er " ikek koble fra".

På selve bilstereoen kan jeg bytte sanger, men jeg kan jo ikke søke fram og velge som jeg vil på ipod. Det blir som en slags ipod-shuffle, uten shuffle, da den selv velger hvilken liste den skal spille etter og gjør dette hver gang.

Er det noe jeg kan gjøre?

*Emnefelt redigert av moderator, vennligst prøv å lage tittelen så informativ som mogleg neste gang*

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp fått meg en ny bilstereo. Den mangler inngang til høretelefoner og har ikke kassettspiller, men har en USB-port. Jeg har prøvd å koble ipod til denne,  men det  eneste som da skjer er at den spiller sanger og jeg kan ikke gjøre noe på ipoden. Det eneste som kommer opp er " ikek koble fra".

På selve bilstereoen kan jeg bytte sanger, men jeg kan jo ikke søke fram og velge som jeg vil på ipod. Det blir som en slags ipod-shuffle, uten shuffle, da den selv velger hvilken liste den skal spille etter og gjør dette hver gang.

Er det noe jeg kan gjøre?

*Emnefelt redigert av moderator, vennligst prøv å lage tittelen så informativ som mogleg neste gang*

8484286[/snapback]

Kan være at du må ha et ipod-adapter. Det skal i så fall stå i brukermanualen til spilleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...