Dark Archon Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det ble kasta to steiner under NATO-demoen, og ifølge mine kilder nede i demoen var det en nynazist som skapte bråk 8543830[/snapback] Dine "kilder nede i demoen" er ikke verdt en dritt så lenge de ikke har dokumentasjon, er du klar over det? 8543958[/snapback] Jeg synes det også var nokså suspekt at det var en nynazist som skapte bråk.. er det ikke flott med en skyldebukk? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jada, blitz-miljøet er infiltrert av nynazister som kler seg ut som blitz for å kaste stein på politiet. Du mener vel ikke også at blitz hadde noe med kennedy sin død å gjøre også? Prøve å legge skylden over på andre blir bare helt tragisk. Alle media viste klipp av blitzere som rablet gal mot politiet. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Nynazistene i Norge er mye bedre organisert og utspekulerte enn folk flest tror. Dette ble vist veldig tydelig under demonstrasjonen der de sendte en av sine beste svertere inn i demonstrasjonen som alene fikk blitzerne til å se ut som en gjeng pøbler. Dette er veldig skremmende og må taes på alvor. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 ..der de sendte en av sine beste svertere inn i demonstrasjonen som alene fikk blitzerne til å se ut som en gjeng pøbler. 8548003[/snapback] Ja, de ser jo ikke ut som en gjeng pøbler til vanlig heller så Det kan godt være at det du peker på er et problem, men jeg vil si at blitzernes generelle oppførsel også er et problem. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 ..der de sendte en av sine beste svertere inn i demonstrasjonen som alene fikk blitzerne til å se ut som en gjeng pøbler. 8548003[/snapback] Ja, de ser jo ikke ut som en gjeng pøbler til vanlig heller så Det kan godt være at det du peker på er et problem, men jeg vil si at blitzernes generelle oppførsel også er et problem. 8549986[/snapback] Hvordan ser en typisk pøbel ut? Kan jeg få gi et lite innspill ...? Ja, det gjør jeg vel så klart ... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Dress og slips = Pøbel :!: 8550102[/snapback] Vel, slipset til den pøbelen aspirerer til dødstraff i min verden. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hvordan ser en typisk pøbel ut? Kan jeg få gi et lite innspill ...? Ja, det gjør jeg vel så klart ... 8550099[/snapback] Maskerte, steiner i hendene, knyttede never i hendene, samlet i grupper, roper slagord og angriper politiet, f.eks.? Vel, slipset til den pøbelen aspirerer til dødstraff i min verden. 8550108[/snapback] Merkelig verden du lever i. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hvordan ser en typisk pøbel ut? Kan jeg få gi et lite innspill ...? Ja, det gjør jeg vel så klart ... 8550099[/snapback] Maskerte, steiner i hendene, knyttede never i hendene, samlet i grupper, roper slagord og angriper politiet, f.eks.? Vel, slipset til den pøbelen aspirerer til dødstraff i min verden. 8550108[/snapback] Merkelig verden du lever i. 8550152[/snapback] Uhum, har levd i den i noen år. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Blitzerene er de største tullingene i hele Norge! Et kommunistisk anarki er rett og slett umulig... hva er det de egentlig tenker med? Demostrerer hele tiden for noe som ikke går :S Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Blitzerene er de største tullingene i hele Norge! Et kommunistisk anarki er rett og slett umulig... hva er det de egentlig tenker med? Demostrerer hele tiden for noe som ikke går :S 8551893[/snapback] Kommunisme og anarkisme er to veldig forskjellige ting, og fungerer ikke sammen i det hele tatt i sine rene former. Les litt på wikipedia. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Blitzerene er de største tullingene i hele Norge! Et kommunistisk anarki er rett og slett umulig... hva er det de egentlig tenker med? Demostrerer hele tiden for noe som ikke går :S 8551893[/snapback] Kommunisme og anarkisme er to veldig forskjellige ting, og fungerer ikke sammen i det hele tatt i sine rene former. Les litt på wikipedia. 8554451[/snapback] Kommunisme og anarkisme er omtrent det samme, forskjellen ligger i måten man kommer til den klasseløse utopiaen. Kommunister mener man må organisere seg i parti, skape revolusjon, sosialistisk stat (proletariatets diktatur), så vil klasser oppløse også får vi kommunisme. Anarkister tror ikke på organisering på samme måte som kommunister, og tror at alle sammen helt plutselig skal lage revolusjon og så er vi i mål. Enda kortere sagt, anarkister vil bryte ned statsapparatet med det samme. Kommunister vil lage et nytt statsapparat. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Blitzhuset er et ungdomshus, og et som det er et ganske sterkt behov for og. Jeg syntes det er et veldig positivt miljø der, og ikke slik de fremstilles i media. Det finnes idioter i alle samfunn, blitz er ikke noe unntak. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jada, blitz-miljøet er infiltrert av nynazister som kler seg ut som blitz for å kaste stein på politiet. Du mener vel ikke også at blitz hadde noe med kennedy sin død å gjøre også? Prøve å legge skylden over på andre blir bare helt tragisk. Alle media viste klipp av blitzere som rablet gal mot politiet. 8546573[/snapback] Hvordan kjenner du igjen en Blitzer? :o Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kommunisme og anarkisme er omtrent det samme, forskjellen ligger i måten man kommer til den klasseløse utopiaen.Kommunister mener man må organisere seg i parti, skape revolusjon, sosialistisk stat (proletariatets diktatur), så vil klasser oppløse også får vi kommunisme. Anarkister tror ikke på organisering på samme måte som kommunister, og tror at alle sammen helt plutselig skal lage revolusjon og så er vi i mål. Enda kortere sagt, anarkister vil bryte ned statsapparatet med det samme. Kommunister vil lage et nytt statsapparat. 8554903[/snapback] Det var egentlig det som var poenget mitt (orket bare ikke utbrodere der og da). Kommunisme er totalitært, anarkisme er vel i bunn og grunn kaos. Ergo er de polariserte, på sitt vis. Kommunisme handler jo om mye statlig makt, anarkisme om innbyggermakt (eller hva man kan kalle det). EDIT: Et innlegg som ikke ga noe til debatten er slettet. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Blitzerene er de største tullingene i hele Norge! Et kommunistisk anarki er rett og slett umulig... hva er det de egentlig tenker med? Demostrerer hele tiden for noe som ikke går :S 8551893[/snapback] Kommunisme og anarkisme er to veldig forskjellige ting, og fungerer ikke sammen i det hele tatt i sine rene former. Les litt på wikipedia. 8554451[/snapback] Det er jo det jeg sier... Et komunistisk anarki er umulig... Rettere sagt: Alle kan ikke ha det like bra, når vi ikke har lover og regler, og det er det blitzerene vil Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er jo det jeg sier... Et komunistisk anarki er umulig... Rettere sagt: Alle kan ikke ha det like bra, når vi ikke har lover og regler, og det er det blitzerene vil 8555820[/snapback] Det er mange subgrupperinger i Blitz, både under kommunisme/sosialisme og anarkisme. Det blir umulig å definere Blitzs politiske syn på en homogen måte. Sivil ulydighet ser mange av dem ut til å være for da... Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Blitzerene er de største tullingene i hele Norge! Et kommunistisk anarki er rett og slett umulig... hva er det de egentlig tenker med? Demostrerer hele tiden for noe som ikke går :S 8551893[/snapback] Kommunisme og anarkisme er to veldig forskjellige ting, og fungerer ikke sammen i det hele tatt i sine rene former. Les litt på wikipedia. 8554451[/snapback] Det er jo det jeg sier... Et komunistisk anarki er umulig... Rettere sagt: Alle kan ikke ha det like bra, når vi ikke har lover og regler, og det er det blitzerene vil 8555820[/snapback] Jeg lurer på hvor du har det fra at blitzerne vil ha "et kommunistisk anarki", blitzerne er jo ikke kommunister, de er sosialister og anarkister. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Blitzhuset er et ungdomshus, og et som det er et ganske sterkt behov for og. 8554932[/snapback] Jeg kan aldri huske å ha sett et eneste ungdomshus i løpet av mine 22 leveår. Jeg kjenner heller ingen som har etterlyst det. Virker som at ungdomshus er et samlested for tvilsomme typer, enten i form av biljardspillende innvandrere eller rotlaus norsk ungdom. Lenke til kommentar
MrSifter Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kommunen hvor jeg vokste opp, Andøy hadde flere ungdomshus. Kommunen har ca. 6000 innbyggere og har fire ungdomshus. Disse ungdomshusene har funka veldig bra med hjem for en femtilapp og ungdoms egen styring over husene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå