Gå til innhold

Kulturo: Helgens anbefalinger - uke 17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med andre ord så kjøper man begge. :)

8486299[/snapback]

Korrekt. Dvs, jeg har pause fra dvd-kjøp frem til høsten, hadde det ikke vært for det så hadde man kjøpt begge.

Forøvrig direkte latterlig at elkjøp har The Departed som lokketilbud for 99,- fra lanseringsdag. Det er et godt stykke under utsalgspris fra leverandøren for å si det slik.

Lenke til kommentar

Har sett begge - selvfølgelig på kino. The Shooter var en grei actionfilm og ville ikke fått mer enn syv av ti på min skala. The Departed(mitt blogg-innlegg) derimot, var en glimrende film og scorer ni og en halv av ti på min skala!

Forresten, så er avataren din for stor, Alexander. Maks avatarstørrelse er 80x80 - din er på 79x100. ;)

Lenke til kommentar
the departed er jo en blåkopi av en eller annen japans film ned til hver minste detalj.. scorcese har ikke gjort en eneste ting selv....

8492866[/snapback]

Korrekt, det er en remake av "Internal Affairs" (Amerikansk tittel anyway). Dette er da heller ingen som prøver å stikke under den berømte stolen, og det gjør det tydeligvis ikke til en dårligere film - og da har mange uttalt seg :)

Lenke til kommentar
the departed er jo en blåkopi av en eller annen japans film ned til hver minste detalj.. scorcese har ikke gjort en eneste ting selv....

8492866[/snapback]

Korrekt, det er en remake av "Internal Affairs" (Amerikansk tittel anyway). Dette er da heller ingen som prøver å stikke under den berømte stolen, og det gjør det tydeligvis ikke til en dårligere film - og da har mange uttalt seg :)

8492979[/snapback]

Infernal Affairs, faktisk, og den er fra Hong Kong, ikke Japan.. Uansett er det på ingen som helst måte en blåkopi, men det er nå så....

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...