Alexander Schindler Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Den første har litt av hvert i kikkerten, de to andre sliter med identiteten og de syv på tredjeplass er bare beinharde cowboyer. Det er tid for helgens anbefalinger. Les mer Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Både The Departed og Pans Labyrint kom på DVD denne uken, hard kamp om den anbefalingen mao. Jeg er ikke i tvil om hva mitt valg ville blitt (hint, ikke The Departed). Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Med andre ord så kjøper man begge. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Med andre ord så kjøper man begge. 8486299[/snapback] Korrekt. Dvs, jeg har pause fra dvd-kjøp frem til høsten, hadde det ikke vært for det så hadde man kjøpt begge. Forøvrig direkte latterlig at elkjøp har The Departed som lokketilbud for 99,- fra lanseringsdag. Det er et godt stykke under utsalgspris fra leverandøren for å si det slik. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Har sett begge - selvfølgelig på kino. The Shooter var en grei actionfilm og ville ikke fått mer enn syv av ti på min skala. The Departed(mitt blogg-innlegg) derimot, var en glimrende film og scorer ni og en halv av ti på min skala! Forresten, så er avataren din for stor, Alexander. Maks avatarstørrelse er 80x80 - din er på 79x100. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 The Shooter likte jeg, 8/10. The Departed var også bra, litt mer original story enn shooter, 9/10. Løp og kjøp eller last ned Lenke til kommentar
Corwin Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 the departed er jo en blåkopi av en eller annen japans film ned til hver minste detalj.. scorcese har ikke gjort en eneste ting selv.... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 the departed er jo en blåkopi av en eller annen japans film ned til hver minste detalj.. scorcese har ikke gjort en eneste ting selv.... 8492866[/snapback] Korrekt, det er en remake av "Internal Affairs" (Amerikansk tittel anyway). Dette er da heller ingen som prøver å stikke under den berømte stolen, og det gjør det tydeligvis ikke til en dårligere film - og da har mange uttalt seg Lenke til kommentar
Henrik Salthe Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 the departed er jo en blåkopi av en eller annen japans film ned til hver minste detalj.. scorcese har ikke gjort en eneste ting selv.... 8492866[/snapback] Korrekt, det er en remake av "Internal Affairs" (Amerikansk tittel anyway). Dette er da heller ingen som prøver å stikke under den berømte stolen, og det gjør det tydeligvis ikke til en dårligere film - og da har mange uttalt seg 8492979[/snapback] Infernal Affairs, faktisk, og den er fra Hong Kong, ikke Japan.. Uansett er det på ingen som helst måte en blåkopi, men det er nå så.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg