Olanru Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Payment information will be available in a few days. Har trykket Order men får da bare Payment information will be available in a few days. lenge til ell? Vil bestille nu når kan jeg betale for biletten min? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Som det står kan du betale om noen dager, dog kan du fint bestille billett nå om så er. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 mente betaling Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Det jobbes med saken. Kontonummer er klart, men vi må få siste bekreftelse fra banken om at KID nummerserie er klart. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Er det flere billetter igjen nå og hvor er det jeg bestiller dem? Litt flaut spørsmål, men har klart å ikke få det med meg. Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 www.theexperience.no Gå under biletter der. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 www.theexperience.no Gå under biletter der. 8782096[/snapback] Fant det og kalrte også å bestille en billett selv om det ikke er sikkert at jeg skal dit enda Regner med at det likevel ikke er bindende siden jeg ikke har betalt enda. Uansett... skal nok klare å komme meg dit. Bor tross alt bare 10 min unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg