madeqx Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Sånn helt uten videre har pcen flippa litt ut når jeg prøver å spille. Hver gang jeg prøver å starte ett spill begynner det å laste men så plutselig så hopper den tilbake til desktopen som om jeg skulle ha trykket på alt+tab. Dette skjer så og si samtlige spill. Spillet avsluttes ikke, det blir liggende som minimert på menyen, men hvis jeg prøver å åpne den igjen skjer akkurat det samme. Hvis jeg holder på sånn lenge nok, og har litt flaks, så kommer jeg inn i spillet, men da funker jo selvfølgelig ikke lyden! Eneste jeg har gjort de siste dagene/ukene er å plugge inn en crt skjerm (dette er da en laptop jeg snakker om) for å bruke denne isteden (med nView). Noen som vet hva som er galt? Julenissen vil være gavmild med han som hjelper meg med denne gåten! Takk Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hvor lenge har du hatt os'et installert? Ikke for å være dum, men kanskje det er på tide å ta en fresh install? Lønner seg å gjøre dette hver 3. måned eller.no i følge expertene! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Lønner seg å gjøre dette hver 3. måned eller.no i følge expertene! Syns ikke dette er noe poeng hvis pcen fungerer fint. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 er nok enig med deg AMD-Guru. Har selv kjørt Windows Xp i over 6 mnd. uten noen problemer. Jeg holder ytelsenen maks, ved å defragmentere diskene ofte. ( system ) og fjerner unødvendige ting. Lenke til kommentar
madeqx Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 har vel hatt xp installert i ca 5-6 måneder nå. Jeg er enig i at det ofte er lurt å formatere å legge inn alt på nytt igjen, i alle fall hvis man bruker win95/98/me, men det må finnes en annen løsning på dette problemet. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Lønner seg nok å defragmere ofte ja. Og ikke legge inn prgrammer du vet at du ikke har bruk for. (ie, bare for å teste osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå