cyberPanda Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 jeg har kjøpt meg ny datamskin med windows vista, men har et stort problem. når jeg setter maskinen i dvalemodus kan jeg ikke få den på igjen etter et par timer. jeg har forsøkt alle knappene på tastaturet og power knappen på PCen. den eneste knappen som funker er restart knappen og når jeg trykker på den starter maskinen opp på nytt, men i stede for den vandlige "windows starter bedkjeden" får jeg en annen start skjerm hvor det står "windows fortsetter" og hver gang den skjermen kommer opp så blir alt bare svart og maskinen vil ikke starte. så må jeg restarte maskinen ennå en gang for å få den til å funke. WTF! er det noen andre som har hat slike problemer? Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 HAR det problemet jeg også... ny pc... Asus Hovedkort, Intel osv... eller... jeg får ikke se noe tekst med "win. fortsetter" da... kun svart skjerm. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Mulig problemet deres og mitt nesten er det samme? Link! Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Kjent problem med noen nVidia drivere eller bios. Unngå bruk av dvale om dere kan, eller bruk siste drivere og bios. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Kjent problem med noen nVidia drivere eller bios. Unngå bruk av dvale om dere kan, eller bruk siste drivere og bios. 8511382[/snapback] bare kjipt at Vista bruker satans lang tid på å starte opp når men har slått det av Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg hadde også det problemet. Det viste seg at det var en usb-hub som hadde skylda. Etter at den ble koblet fra gikk det greit å starte opp igjen fra dvale Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Eg har akkurat same problemet, men for min del var det likedan med XP, så eg trur neppe det er Vista som har skulda i mitt tilfelle... PCar er rare dyr! Lenke til kommentar
Spacemonkey Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har også problemer med dvalemodus. Maskinen starter alltiid opp igjen, men 80% av gangene finner ikke vista noen lydenheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå