dude80 Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Når jeg skriver så hender det at det skjer masse rart, akkurat som om markøren hopper der musa er...dette skjer av og til. Fucker opp når jeg programmerer f.eks Noen som har samme problem? Lenke til kommentar
knut Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 hvis du ser i instillingene til musa, kan du velge hvor kraftig du må trykke for at pad'en skal fungere. Sett denne til mindre sensitiv så skal du nok få færre problemer. Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 Problemet er at når jeg f.eks sender e-mail eller programmerer så hender det av og til at markøren hopper på en helt annen tast eller at noe annet blir fucka opp Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 det som skjer er at du kommer borti mouse paden (tror jeg da) var slik hos meg også helt til jeg fant den innstillingen som han over parta om. Du finner den foresten under "mus" i kontrollpanel Lenke til kommentar
oceana Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 jepp, slet med det jeg også...:/ Regner med at det går ann å deaktivere den helt.. Litt synd at det ikke er en enkel tast for det, litt kjedelig når man skriver å komme borti den, fucker jo opp alt mulig... Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Både touchpad og trackstick kan deaktiveres, samt at du kan stille inn følsomheten på touchpad'en. (Pekaplata, for de norsktalende.) Dette gjøres i kontrollpanelet, men når du først er der inne og fikler kan du jo slå på start-bar ikonet for musa, så blir det lettere å komme inn til de egenskapene neste gang du skal justere på noe. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Delldude: Siden du jobber på dell kan du fortelle meg hvorfor jeg bare får svarthvit på tv'n når jeg kobbler til tv'n på 4150'en? Den står innstilt på PAL så det er ikke det. Bruker ledninger som funker til den stasjonære (med GF 2) så tviler på at det er de.? Lenke til kommentar
oceana Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 jeg slet med det litt i førsten, du må mygle med de "avanserte" innstillingen til skjermen, der finner du forskjellige oppsett for å koble til tv og slikt....forskjelle preset's liksom...Da skal det funke... Mygling er fint Lenke til kommentar
Loko Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Kan du være så snill å spesifisere litt hvor og hva Mener at jeg har trålet gjennom alt av innstillinger som finnes på den jævla maskina, som jeg forøvigt er meget fornøyd med bortsett fra dette! Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Sikker på at du har riktig innstilling på TV'n? Jeg hadde følgende valgmuligeter på EXT-knappen: (SCART/SVHS) EXT 1 EXT 2 Y/C (EXT 2) Jeg fikk ikke farger før jeg valgte alt. 3. (Uavhengig av om jeg brukte SCART-overgang eller direkte kabling.) Dette har forøvrig vært diskutert i forumet tidligere - søk litt så finner du nok andre (bedre?) forklaringer... Ellers har Dells supportsider også beskrivelser av fremgangsmåter, avhengig av hvilket grafikkort du har. Lenke til kommentar
AM Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 På min Inspiron 4100 har jeg problemer med at pointeren beveger seg av seg selv i en retning i samme fart. Hvis jeg slår lett på området rundt touchpaden og blåser på den, slutter det. Dette skjer veldig ofte. Jeg har ikke vært klar over at det er en innstilling for å unngå dette før jeg leste denne tråden, så det er mulig problemet løses. Jeg trodde det var støv under kantene på paden som lagde press, eller at den var ødelagt. Noen innspill? Mvh AM Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Du er avhengig av å ha en TV som støtter S-video via scart (eller har en egen S-video plugg). Dersom TVen har flere Scart innganger er det vanlig at bare en av dem støtter S-video. Dessverre er det mange TV apparater som ikke støtter S-video også. Dersom du har flere kanaler for innsignalet må du i mange tilfeller også velge den riktige her. (Har du en kanal som heter Y/C slik som DellDude er dette sannsynligvis den du skal bruke. Y/C = S-video/S-vhs) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå