runjohan Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 mange som sier at ps3 er så lekker..men sammenlignet med xboxen er den jo i grunn ganske stygg syns jeg. den er jo stor og er ikke særlig strømlinjeformet (nå skal den vel ikke akkurat fly da men, allikevel). finishen er jo elegant da. xboxen ser jo matt ut! hva syns dere? http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/eli...lite-vs-ps3.jpg Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Smaken er som baken osv. Synes begge har sitt preg og stil, har ikke noe personlig å utsette utseendemessig på noen av de. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg mener det stikk motsatte som trådstarter, som nok en gang bekrefter at smaken er som baken. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Smaken er som baken, ja. Synes Xbox 360 er litt finere, men PS3 er også grei. Men den peneste er jo Wii. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Vær så snill folkens! Det er ikkje ein einaste av desse trådane som ikkje endar opp med full krig. Om dette er tatt opp før veit eg ikkje, men dette er ikkje eit diskusjonstema. Nokon synest PS3 er finast, nokon synest 360. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg