Løve Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hei Ble litt overrasket over øreproppene jeg fikk med Sony Ericsson W610i telefonen min... de lager en ganske merkbar suselyd når jeg har dem i øret, uavhengig om jeg spiller musikk eller ikke. Er dette vanlig for disse øreproppene, eller er det bare jeg som har fått et dårlig par? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Har selv en w810i, og der er det susing som bare det. Vet ikke hvordan det er med akkurat din modell, men på min opplever jeg kraftig susing i stille partier på sanger, enten det er øreplugger jeg har eller om jeg har på høyttaleren. Dårlige greier. Mulig det bare er noe SE sliter med generelt. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Er bare susing på øreproppene btw. Prøvde med headsettet og da fikk jeg nydelig lyd. Snakka med en kamerat som har W800i og standardpropper, men han sa at det ikke var noe susing. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Snodige greier. Du kan jo høre der du kjøpte den, om det er noe de kan gjøre. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Nja, jeg har bestilt meg et headsett nå... men kan være jeg sender de tilbake til Telenor siden jeg kjøpte det fra dem på nettet. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Dette problemet har en lang historie bak seg faktisk. Det begynte med SE K750i og W800i som er like hardware messig. Folk opplevde susing på stille partier i sanger og når du bare åpnet mediaplayeren på telefonen. Susingen er bare på det medfølgende hodesettet. Bruker du andre uorginale får du klar lyd. På utenlandske forum greide folk å hacke telefonen slik at susingen forsvant og lyden ble mye bedre. Så er er faktisk bare noe i softwaren som kan tones ned. Hadde selv en K750i som jeg fikk vekk alt av susing med orginalt HPM-70 headsett da jeg la inn lyddrivere som ikke var laget av SE. hehe Er dere interessert i hvordan så søk litt på esato forumet. Vet ikke hvor langt de har kommet med disse nye modellene til SE og om det hele tatt er mulig. Men dette er klart en produksjonsglipp fra SE og tror ikke de gidder å gjøre noe med dette. Suselyden er i veldig irriterende når du hører på lydbøker. Og det er heller ikke alle telefoner den er høy på heller. Så vanskelig å si om dette gjelder mange. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Tror jeg har funnet noe annet og... Jeg testa mobilen med headsettet til PCen som har volumkontroll på ledningen og setter volumet her lavere mens jeg setter volumet på mobilen høyere. Da får jeg ikke susing. Men når jeg bruker headsetts uten volumkontroll på ledningen, da kommer susingen. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor Sony Ericsson ikke klarer å fikse dette problemet. Muligens er det ingen som har sagt det til dem at proppene deres suser så de lever lykkelig i sin lille boble og tror alt er bra. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Tror de er fullt klar over problemet, men er ikke proppene det er noe feil med har jeg funnet ut... Det er visst et software problem som har vært på alle andre Walkman-telefoner og, men som SE aldri har fikset selv. Men tredjeparter har fiksa det med egne lyddrivere. Eneste er at det ikke finnes til W610i enda siden den ikke er blitt hacket enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå