War Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Bestillte pc 10.000 ram fra M-shop http://www.mshop.no/ Er dette en bra butikk eller humbugg? I mine øyne er dem svindlere. Setter lagerstatus dem ikke har for å lokke kunder og etter varen er bestillt får man en mail hvor det står, desverre kjøpte noen akkurat de rambrikkene du skulle ha 1,5 min før deg, vi måtte nesten gi dem til den kunden Noe som er bullshit ,ingen bestiller pc 10.000 ram 1,5 min før meg når dem har hatt dem i uksesvis. Så gikk jeg med på å vente 1 uke , den tiden det tar for dem å bestille rammen som dem selvølgelig ikke hadde inne på lager i virkeligheten. Tiden har gått , ikke sett noen ram , dem har ikke telefonnummer kun mail. Svindelshappe. M-shop Norge AS Postadresse: Postboks 2609 solli 0203 OSLO Telefon: 22562777 Ringte dit nå, NR eksisterer ikke. Useriøs ukontaktbar leveringsudyktig sjappe burde HW fjerne fra prisguiden. Heldigvis luktet jeg lunta og bestillte med kreditkort. Stoppet betalingen idag , no money for svindel&co Endret 27. april 2007 av War Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Står "lagerstatus = 1" nå. Lenke til kommentar
War Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Det har det stått i hele 2007 Lureri for å få kundene til å bestille der. Lenke til kommentar
coban Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Svært lite konstruktiv epost, å kalle en butikk for svindler basert på det du har skrevet er rett og slett vås/piss. Dersom du ikke hadde vært så gjerrig så kunne du avbestilt og lagt inn ordre et annet sted hvor de har varen - så kan du heller betale de små pengene de koster for "god" service. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Jeg har avbestillt og handlet et annet sted. Min ram står fortsatt 1 på lager og dem har ingen inne. Hu forlkarte det på mail at noen ganger selger dem raskere enn systemet klarer og oppdatere. Om man skal bruke uker for å oppdatere lagerstatus sier det en del. Ikke har dem telefonnummer som fungerer heller og på alle hi-end varer alle butikker har 20 dager levering på har dem liksom inne på lager. Og hver gamg man bestiller får man en mail om at den ikke er inne for de den ikke er det til å begynne med og at dem bestiller den når du bestiller noe som alle andre butikker også gjør. Hvorfor sette lagerstatus 1 da? for å trekke kunder. Endret 29. april 2007 av War Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=242710 Så ikke at det var en gammel sak da jeg skreiv der, men ja. Ser ikke ut som de har forbedret seg nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå