rLnd Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Finnes det en måte jeg kan konvertere en 125GB NTFS partisjon til FAT32, uten å miste noen av filene? Grunnen er at jeg vil kunne browse downloadsene mine i Linux og.. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Kan ikke gi deg noe annet tips enn å prøve Partition Magic. Lenke til kommentar
stroganoff Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 her står det noe om å få ntfs støtte i linux. kan jo gjøre det den veien. tror ikke man kan kjøre fra ntfs til fat32 uten tap av data Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 her står det noe om å få ntfs støtte i linux. kan jo gjøre det den veien. tror ikke man kan kjøre fra ntfs til fat32 uten tap av data Kan hende jeg husker feil, men jeg mener at Partition Magic har gjort det mulig å konvertere NTFS til FAT32 siden versjon 6.0. Men ellers er det helt riktig at med windows egen konverteringsfunksjon, kan man bare konvertere fra FAT(32) til NTFS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå