Merrin79 Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Hey.. Tenkte jeg skulle forske litt på redigering med pc'en, så jeg plugga video-kameraet til skjermkortet.. Problemet er at video-ut på kameraet er S-Vhs og tv-inn på skjermkortet er composite. Får selvsagt bilde, og det blir selvsagt svart-hvitt Noen som har noen forslag til hvordan jeg skal få farge på innspillingene ?? Bruker Win Coder og Win Producer til å laste inn video og redigere.. Skjermkortet er Asus Geforce 3 ti200.. Edit : Tror kanskje det heter S-Video .. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Stikk innom en elektro butikk å hør .. hvis de har peiling da. . Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 24. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2002 Fant ut av det til slutt.. Det var fargeinnstillingene i WinCoder som var justert til svart/hvitt.. Det var noe som kom som default. Tror grunnen må være for å få bedre ytelse eller noe. Syntes det egentlig rart at jeg fikk farger uansett når det var fra S-video til composite. Det funker ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå