dominus Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) fikk att ATI kort nå på jobben. sitter med to pc'er, en skjerm og ett tastatur/mus gjennom en Rose KVM boks. på "hovedkanalen" gjennom KVM boksen får jeg 1440*900 men på den sekundære får jeg bare de "vanlige" oppløsningene. med nVidiakortet jeg hadde i pc'n var det bare å sette oppløsningen manuellt i kontrollpanelet, men det er ikke like lett med ATIkortet har jeg funnet ut. hvordan gjør jeg det? Endret 27. april 2007 av dominus Lenke til kommentar
dominus Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 ingen som ikke har endret oppløsningen på ATIkort som ikke er standard oppløsning? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hiver meg på her med omtrent samme problem. Etter å ha bytta fra nvidia til ati kan jeg ikke lenger kjøre native oppløsning på tv'en (1366*768) samtidig som jeg kjører 1280*1024 på dataskjermen. Også beskrevet i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=738622&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå