Gå til innhold

Klarer ikke å lage game i cs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

C:SpillSierraHalf-Lifehl.exe -game cstrike -console +sv_lan 1 +maxplayers 10 +map cs_assault -port 27015

 

Her har jeg laget en snarvei som jeg bruker hver gang jeg skal hoste et lan cs game. Som du ser bestemmer jeg ting som map, max spillere og port på den måten + at man slipper den sinnsykt irriterende meldingen når man hoster "Play CS"

 

Jeg tipper at du har ipen din, men når man bruker en maskin til klient og server, så er klienten på port 27015 og server på 27016 default.

 

Vet ikke om dette hjalp deg noe særlig, men det er det jeg kommer på i farta.

 

http://server.counter-strike.net/index.html

Her burde du finne løsningen på problemet.

Lenke til kommentar
skal jeg bruke ip en min fra telenor eller den adding ip on master eller?

 

 

sånn gjør jeg det for å starte en lokal server..

 

 

jeg går på www.itavisen.no ser nederst på sjermen der.. copy paster den ipen til alle de som skal være med.. ber de joine om 1 min.. og starter cs.. play online... create.. velg antall spillere, navn på servern, og map... klikk OK.. vent til spillet har lasta ferdig.. når du får bugen med en svart firkant, klikk escape og resume.. velg da side.. skru på ogc-en og wallhacken og vent. :)

 

 

 

 

p.s. det med ogc og wallhack var en SPØK... så slipper jeg å lese et dusin med poster om cheatere suxx0r5! ja jeg vet det.. jeg HATER cheatere.. men det er vel noe de fleste er enige om...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...